حضور در جشنواره سراسری تئاتر طنز تکخند

نمایش «یک حکایت از چندین حکایت کدخدا» در ششمین جشنواره سراسری تئاتر طنز تکخند حضور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری؛ اثر نمایشی «یک حکایت از چندین حکایت کدخدا» از این استان، در ششمین جشنواره سراسری تئاتر طنز تکخند حضور دارد.

سید اکبر دانیالی، مصطفی حسنی، طاهره نادری، علی جمالی، سید هادی دانیالی، ام البنین فرهنگ و غلامرضا اردشیری عوامل این نمایش هستند‏‎.

این نمایش در یک فضای گروتسک، بخشی از زندگی یک رزمنده را نشان می‌دهد که با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع مقدس به شهادت رسید و پس از سال‌ها، پیکرش باز می‌گردد‏‎.

نمایش «یک حکایت از چندین حکایت کدخدا» از چهارمحال و بختیاری در این جشنواره با هفت اثر نمایشی دیگر از استان‌های البرز، گیلان، کرمانشاه، یزد، خراسان شمالی و فارس رقابت می‌کند.

ششمین جشنواره سراسری تئاتر طنز «تکخند» از صبح روز گذشته یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ با شرکت ۸ گروه نمایشی از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان البرز، در سالن تئاتر شهر کرج در حال برگزاری است و تا ۸ اسفند به مدت سه روز ادامه دارد.

گفتنی است: فراخوان این جشنواره بهار امسال و با هدف کشف استعداد‌های جوان در حوزه تئاتر منتشر شد و پس از ارزیابی‌های مختلف، در نهایت ۸ اثر از ۶ استان کشور به بخش مسابقه نهایی راه یافت.

انتهای پیام/خ

راهیابی به مسابقه نهایی جشنواره تئاتر طنز تکخند

برچسب ها: تئاتر ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار