جابه‌جایی سالانه 375 میلیون تن بار در کشور

مدیرکل دفتر کالای سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: سالانه 375 میلیون تن بار در کشور جابجا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، غلامحسین دغاغله عصر امروز در نشست با اعضای انجمن‌های حمل و نقل و رانندگان استان اردبیل اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان راهداری کشور جلوگیری از فعالیت ناوگان با عمر بالای 50 سال از ابتدای سال 97 است که در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست دولت مبنی بر نوسازی ناوگان حمل و نقل از محل ماده 12 رفع موانع تولید بحث نوسازی شروع شده است و تاکنون تعداد زیادی از این ناوگان نوسازی شده و در زمینه نوسازی ناوگان‌های بالای 50 سال نیز برنامه‌ریزی‌ها لازم انجام شده است.

مدیرکل دفتر کالای سازمان راهداری و حمل و نقل تعداد ناوگان حمل و نقل با عمر بالای 50 سال را در کشور دو هزار و 440 دستگاه برشمرد و گفت: از صاحبان این ناوگان در سطح کشور انتظار می‌رود از این تسهیلاتی که دولت برای نوسازی فراهم کرده بهره برده و ناوگان خود را بازسازی کنند.  

دغاغله با بیان اینکه سالانه 3.5 میلیون تن بار توسط این ناوگان در سطح استان اردبیل جابه‌جا می‌شود، اظهار کرد: اردبیل یکی از استان‌های موفق در زمینه نوسازی و ساماندهی ناوگان حمل و نقل بوده که باید در زمینه نوسازی ناوگان‌های فرسوده نیز اقدامات لازم در این استان انجام شود.

وی از جابه‌جایی سالانه 375 میلیون تن بار در کشور خبر داد و افزود: در راستای توسعه خدمات ناوگان حمل و نقل نیاز است تا نوسازی این ناوگان به شکلی جدی و اساسی پیگیری شود تا بتوانیم در این زمینه شاهد کاهش هزینه‌ها و حوادث باشیم.

انتهای پیام/ع

نوسازی ناوگان حمل و نقل در کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.