اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابران پیاده در روستا‌های گیلان

طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابران پیاده امروز در ۵۰ روستای گیلان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدرضا نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت:یازدهمین مرحله طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابران پیاده امروز در ۵۰ روستای گیلان آغاز شد.

وی افزود: موتورسواران و عابران پیاده یکی از آسیب پذیر‌ترین گروه‌های فعال در ترافیک گیلان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ای به ویژه گروه‌های در معرض خطر از سال ۱۳۹۰ اقدام به برگزاری مستمر طرح آموزش ایمنی تردد عابران  پیاده و موتورسواران کرده است افزود: یازدهمین مرحله این طرح در ۵۰ روستای شهرستان‌های رشت، املش، آستانه اشرفیه، لنگرود و صومعه سرا از امروز آغاز شد.

محمدرضا نازک کار با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۷۰۰ روستای گیلان تحت پوشش طرح آموزش موتورسواران وعابران پیاده قرار گرفته است خاطر نشان کرد: بیش از ۱۴ هزار کلاه ایمنی به صورت رایگان در اختیار راکبان موتور سیکلت قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: آموزش مفاهیم ساده و اولیه نحوه تردد ایمن با بهره گیری از زبان هنر و طنز، اهدای کلاه ایمنی و برچسب‌های شبرنگ به موتور سواران و دادن هدیه به خانواده‌ها از برنامه‌های طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابران پیاده است.

 

انتهای پیام/م.ع

طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابران پیاده در ۵۰ روستای گیلان

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.