با مخترعین ایرانی؛

نرم‌افزاری‌ دانش‌بنیان برای رفاقت‌های دنگی دانشجویان

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به تولید نرم‌افزاری شده است که به کمک آن می‌توانید سهم پول خود را پرداخت کنید.

سهم پول خود را به کمک نرم‌افزار استارت‌آپها پرداخت کنید/ بدون داشتن شماره کارت بانکی مقصد پول خود را حواله کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند؛ باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد تا محصولات دانش‌بنیانی که توسط این شرکت‌ها تولید می‌شود را معرفی کند.

یکی از این استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان موفق به تولید نرم افزای شده که در زمینه انتقال وجه فعالیت می‌کند و کسانی که می‌خواهند پول خود را به صورت دنگی حساب کنند می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند.

نرم افزار دنگی پال چیست؟

مدیر این استارت‌آپ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژگی‌های این نرم‌افزارهای استارت آپی اظهار کرد: سیستم پرداخت پول به صورت دنگی برای دانشجویان و جوانان در رده سنی 18-30 سال بسیار مفید است، زیرا پرداخت‌های گروهی یکی از فعالیت‌های روزمره آنها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه کار کردن با این نرم‌افزار بسیار آسان است ادامه داد: شما می‌توانید به راحتی در این برنامه با یکدیگر گفت‌وگو کنید و سهم پول خود را پرداخت کنید.

مدیر این استارت‌آپ با بیان اینکه برای پرداخت پول در این نرم افزار نیازی به شماره کارت بانکی طرف مقابل ندارید، گفت: هنگامی که افراد در این نرم افزار ثبت‌نام می‌کنند برای اولین بار شماره کارت مبدا خود را وارد می‌کنند و سپس برای هر بار پرداخت کردن تنها نیاز به شماره تلفن همراه طرف مقابل خود دارند و هنگامی که شماره تلفن او را وارد کنند پول انتقال می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیت‌های مثبت این نرم‌افزار این است که فرد می‌تواند پول را درون حساب خود در نرم افزار نگه دارد و هرگاه که تمایل داشت پول را از طریق کارت بانکی خود وصول کند.

مدیر این استارت‌آپ یادآور شد: در حال حاضر بسیاری از کاربران تلفن همراه از نرم‌افزار دنگی پال استفاده کرده، سهم پول خود را به راحتی پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار