واکنش معاون استقلال به شوخی شهردار بابلسر با مدافع مصدوم این تیم +عکس

پندار توفیقی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش،نسبت به شوخی شهردار بابلسر در رابطه با مصدومیت مدافع استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز گذشته شهردار بابلسر در حاشیه  برگزاری جشنواره ملی گل و گیاه این شهرستان و در آستانه بازی دربی  روز جمعه این هفته در رابطه  با مصدومیت خطرناک پادوانی  مدافع استقلال گفت: علت شکستگی گردن لئوناردو پادوانی این است که تیم استقلال از ابتدای فصل تا حالا پرسپولیس را در بالای جدول نگاه می کردند، این باعث شد آسیب دیدگی برایش اتفاق بیافتد.

در همین زمینه  پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال در صفحه اینستاگرامش نسبت  به این شوخی شهردار بابلسر واکنش نشان داد.

توفیقی نوشت:
"آقای استاندار محترم دولت تدبیر و امید
نیک میدانیم که حتما در انتصابات ملاحظات جناحی و قوم و قبیله‌ای را نمیتوان انکار کرد - ولی بعنوان یک انسان فرهیخته با تحصیلات بین المللی انتظار میلیون‌ها هوادار باشگاه پرافتخار استقلال، برخورد جدی با شهردار! یکی از شهرستان‌های تابعه شماست.
اینکه هـیجان کف خیابانی به ادبیات برخی مسوولین نظیر ایشان راه یافته است جای گله نیست.
فارغ از هـواداری رنگ خاص، تمسخر یک انسان شریف که در بستر بیماری می‌باشد توسط مسوول تحت امر شما، جای تاسف دارد و عدالت ایشان را در برخورد با شهروندان به چالش کشیده است.
بیش از شش سال از ادبیات تدبیر و امید می‌گذرد و افسوس از این بی تدبیری .."


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
شششششششششششششیشششششش تایییییییییییها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
استقلال سرور .احسنت به شهردار
آخرین اخبار