در 11 ماهه سال 96؛

بیش از 233 هزار متر چاه‌ نفت و گاز حفاری شد

معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از حفاری بیش از 233 هزار و 330 متر چاه‌های نفت و گاز در 11 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا خوشایند، معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه بیش از 233 هزار و 330 متر حفاری چاه‌های نفت و گاز در 11 ماهه سال جاری توسط ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در مناطق خشکی و دریایی کشور انجام شد، بیان داشت: عملیات حفاری و تکمیل 149 حلقه چاه با تلاش شبانه ‌روزی کارکنان این شرکت پایان یافت.

وی حفر61 حلقه چاه توسعه‌ای، 8 حلقه توصیفی، 2 حلقه اکتشافی و 78 حلقه تعمیری تکمیلی را از جمله چاه های حفر در مدت مذکور عنوان کرد.

خوشایند در ادامه اذعان داشت: 112 حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 8 حلقه در حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران، 27 حلقه در پروژه‌های اجرایی شرکت مهندسی و توسعه نفت و 2 حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر شدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: با تمهیدات بکار گرفته شده و هماهنگی و همکاری با کارفرماها در این مدت، عملیات حفاری 21 حلقه چاه 557 روز زودتر از برنامه پیش بینی شده به پایان رسید و برای بهره‌ برداری تحویل شرکت متقاضی گردید.

براساس این گزارش؛ شرکت ملی حفاری ایران با داشتن 73 دستگاه حفاری شامل 70 دکل خشکی و 3 دستگاه دریایی از بزرگ ترین ناوگان حفاری در کشور برخوردار است و هم اکنون بخش عمده عملیات حفاری و خدمات جانبی چاه‌های نفت و گاز در اقصی نقاط نفتخیز کشور را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/گ

حفاری بیش از 233 هزار متر چاه نفت و گاز در سال جاری

برچسب ها: نفت ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.