میرصادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حل مشکلات ساکنان بافت فرسوده در اولویت وظایف مدیریت شهری/ جیغ مردم را در بسیاری از مناطق شهر درآورده‌ایم

مدیرعامل سازمان نوسازی‌ شهر تهران گفت: وظیفه ما حل مشکلات ساکنان مناطقی با بافت فرسوده است.

حل مشکلات ساکنان بافت فرسوده در اولویت وظایف مدیریت شهری/ جیغ مردم را در بسیاری از مناطق شهر درآورده‌ایمسید رضا میرصادقی‌ مدیرعامل سازمان نوسازی‌ شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سئوال که آیا نوسازی محله‌های قدیمی که ارزش تاریخی دارند در اولویت‌ نوسازی بافت فرسوده است؟، اظهار کرد: خیر، اولویت‌ من مردم هستند.

میرصادقی‌ با اشاره به بودجه‌ اندکی که به نوسازی بافت فرسوده در سال 97 اختصاص داده‌اند، گفت: با توجه به اندک بودجه‌هایی که داریم، حل مشکل مردم در اولویت‌ است.

وی با بیان اینکه جیغ مردم را در بسیاری از مناطق شهر درآورده‌ایم، گفت: می‌خواهیم اول جیغ آن‌ها را برطرف کنیم و بعد به آه و ناله‌ها برسیم‌.

مدیرعامل سازمان نوسازی‌ شهر تهران با اشاره به اینکه تاب و تحمل مردم در خیلی از مناطق از بین رفته است، گفت: وظیفه ما حل و فصل مشکلات مردم در مناطقی با بافت فرسوده است.

میرصادقی با تأکید بر اینکه شهرداری منطقه 12 به خوبی عمل کرده است، گفت: نمی‌توان منکر عملکرد‌ خوب شهرداری در مناطق تاریخی شد، اما عملکرد آن‌ها نامتوازن‌ بوده است، به عنوان مثال در منطقه‌ 12 بازار را داریم، اما در کنار آن محله هرندی‌ نیز مطرح است.

وی با اشاره به میزان انرژی، ظرفیت و بودجه اختصاصی‌ سال 97 گفت: محله‌‌ها را بر اساس مشکلات اولویت‌بندی کردیم و برای این اولویت‌بندی از 50 مشاور استفاده شده است.

انتهای پیام/

لزوم رسیدگی به مشکلات ساکنان بافت فرسوده پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار