معاون رئیس جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

از اتباع افغان انتظار احترام متقابل داریم/ دلیلی ندارد مشکلات و واقعیات جامعه را انکار کنیم

ابتکار گفت: اگر اتباع افغان در ایران مورد آسیب یا توهینی قرار بگیرند، مردم واکنش نشان می‌دهند لذا انتظار رفتار متقابل از آنان را داریم.

///معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقادات برخی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای افغانستانی به اظهاراتش در خصوص وضعیت نامناسب 800 زن ایرانی که همسر افغان دارند، گفت: زمانی که مشکلات داخلی کشورمان را مطرح می‌کنیم، نمی‌توانیم آن را به دلیل ناراحتی عده‌ای انکار کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: بنده در این زمینه گزارش دقیقی دارم، اما قرار نبود این موضوع در مقطع فعلی علنی شود، زیرا در مجلس مشغول بررسی آن بودیم تا راهکارهای حل چنین مشکلاتی را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی ادامه داد: دلیلی ندارد مشکلات و واقعیات جامعه را انکار کنیم، زیرا در واقع چنین مسائلی در کشور وجود دارد و باید برای آن به دنبال چاره بود.

ابتکار تأکید کرد: در کشور ما حرمت مردان، زنان و کودکان افغان حفظ می‌شود و حقوق آنها مورد توجه است، حتی اگر این افراد مورد آسیب یا توهینی قرار بگیرند، مردم ما نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند لذا انتظار داریم این رفتار متقابلا از سوی اتباع افغان هم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار