سرلشکر جعفری:

هدف بسیج، یاری دین خدا تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب است/ سقوط هواپیمای جنگنده صهیونیستی توسط پدافند سوریه، از نصرت‌های الهی در منطقه بود

حضور و هدف بسیج، یاری دین خدا تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب است

فرمانده کل سپاه گفت: بسیج امت اسلامی است که به احیای قرآن و عمل به آن می‌پردازد و تلاش آن در عرصه‌های مختلف واضح است.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردارسرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج که صبح امروز 12 اسفندماه در سالن پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل(ه)، گفت: بسیج بخشی از جامعه است که عمل به قرآن و عمل به دستورات الهی درباره آن صدق می کند.

وی ادامه داد: بسیج امت اسلامی است که به احیای قرآن و عمل به آن می‌پردازد و تلاش و همت بسیج در عرصه های مختلف دفاعی- امنیتی، جنگ های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با دشمن و استکبار پیداست. حضور و هدف بسیج یاری دین خدا تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: بسیج طیفی از جامعه اسلامی است که عمل به دستورات الهی و احیای مجدد اسلام را که با انقلاب عظیم اسلامی آغاز شده در دستور کار خود قرار می‌دهد و در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب، حضور موثر و مجاهدانه دارد.

سردار جعفری ادامه داد: هیچ‌کس نمی‌تواند این حضور فعال و همت بسیج در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی و جنگ نرم سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را انکار کند و هر کس که در برابر دشمنان و تهدید کنندگان انقلاب حضور فعال و موثر دارد، نامش بسیج است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به گستردگی و کیفیت حضور بسیج اظهار کرد: این حضور نورانی و الهی که با هدف یاری از دین خدا و نصرت الهی در حال انجام است، ‌تحت هدایت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است که توفیقات الهی آن روز به روز بیشتر نصیب امت الهی و انقلاب اسلامی می‌شود اما در این میان دستگاه تبلیغاتی دشمنان که به صورت گسترده برای مقابله با این پیروزی‌ها و نشان دادن نقاط ضعف فعالیت می‌کنند را شاهدیم و این تبلیغات گسترده مانع از آشکار شدن این حقیقت در واقعیت نورانی است.

سردار جعفری با بیان اینکه برخی از این توفیقات قابل کتمان نیست، گفت: برخی از توفیقات ما به گونه‌ای آشکار است که دشمنان ما نیز به آن اقرار می‌کنند که می‌توان به جبهه مقاومت اسلامی و سیاست خارجی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران اذعان کرد: این توفیقات روز افزون برگرفته از درس‌ها و عبرت‌هایی است که از دوران دفاع مقدس به دنیا صادر شده است و همه مقاومت‌های جوامع مختلف در منطقه به خصوص جوامع اسلامی مدیون ایستادگی مردم ما در دوران دفاع مقدس است که به تنهایی در شرق و غرب انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: مردم ایران با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح در دفاع مقدس ایستادگی کردند و همه شاهد بودند که پیروزی ما در دفاع مقدس حاصل نصرت الهی است و این پیروزی‌ها پاداش مقاومت و شهادت ایثارگران در دفاع مقدس بود. البته پس از دفاع مقدس نیز شاهد پیروزی‌های روزافزون هستیم.

سردار جعفری گفت: صدام را آمریکایی‌ها پرورش دادند و در نهایت خودشان از صحنه خارج کردند و امروز ما شاهد نصرت الهی در میان شیعیان عراق هستیم.

وی ادامه داد: شیعیان عراق در حاکمیت این کشور سهم واقعی خود را به دست آورده‌اند در حالی که در گذشته با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد مردم عراق شیعه هستند سهمی در حاکمیت نداشتند و در اقلیت بودند و این وعده الهی است که امروز ما شاهد آن هستیم که شیعه نقش واقعی در حاکمیت عراق ایفا می‌کند.

سردار جعفری تصریح کرد: امروز ما شاهد پیروزی‌ها و نصرت الهی جبهه مقاومت در منطقه هستیم. سقوط هواپیمای جنگنده توسط سیستم پدافندی کشور سوریه از جمله نصرت‌های الهی برای مبارزه و استقامت در منطقه است و همان‌گونه که رهبر انقلاب اشاره فرمودند: در آینده‌ای نزدیک شاهد اقامه نماز در بیت المقدس خواهیم بود و آنهایی که با اسراییل آدم‌کش درگیر بودند این نماز را اقامه خواهند کرد و این وعده قرآن به مومنان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بسیج شجره طیبه است و هر کس در مسیر مجاهدت قدم بردارد و تلاش کند نامش بسیجی است و امروز عمل به ولایت تنها مختص به جامعه ایرانی اسلامی نیست و در میان کشور‌های منطقه گسترش داشته است. جامعه ایران اسلامی یک جامعه الگو در تمام عرصه هاست و باید تلاش کنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم و این موضوع جز با توسل به قرآن محقق نخواهد شد.

سردار جعفری تصریح کرد: درک مفاهیم قرآنی می‌تواند ما را به زندگی سبک قرآنی هدایت کند و در سایه آن شاهد عمل واقعی به قرآن باشیم.

وی در پایان گفت: اکنون تا وضعیت مطلوب فاصله داریم و همه مردم و مسئولان باید در راه رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش همگانی کنند و این رسالت سنگینی است که بر عهده ماست. امروز اقتدار، عظمت، شکوه و محبوبیت ایران در جهان مرهون خون شهداست.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
فقط میتوانم بگویم سپاسگذاریم سپاسگذاریم خداوند یار و نگهدارنان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
درود و سپاس از سپاه همیشه قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
سپاه اسلام همیشه پیروز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
درودبر سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
خداوند همیشه دلسوزان مردم و نظام را حفظ کند و موفقشان بدارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
اگر سپاه نبود این انقلاب و کشور هم نبود عاشقتم سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
سپاه نور چشم من است خسته نباشی قهرمان
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر سردارسرلشکر پاسدار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر نیروی سپاه ،نیروانتظامی،ارتش، بسیج .
خدا قوت به تمام آنها
آخرین اخبار