ولایتی در دیدار با معاون وزیر خارجه ژاپن:

آمادگی گسترش روابط با ژاپن در زمینه‌های مختلف را داریم

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت: آمادگی گسترش روابط با ژاپن در زمینه‌های مختلف وجود دارد.

آمادگی گسترش روابط با ژاپن در زمینه‌های مختلف را داریمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری در دیدار با تاکئو موری معاون وزیر امور خارجه ژاپن اظهار کرد: امیدواریم این سفر سازنده و ارزشمند همراه با دستاوردهای مطلوب در توسعه همکاری های دو طرف باشد.

وی با بیان اینکه روابط ایران و ژاپن مثبت است، گفت: ایران و ژاپن دارای پیشینه طولانی در روابط و برخوردار از تاریخی کهن هستند و جمهوری اسلامی ایران علاقه مند به توسعه روابط با ژاپن است.

ولایتی تصریح کرد: آمادگی گسترش روابط با ژاپن در زمینه های مختلف وجود دارد و ایران از این امر استقبال می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دیدارهای پیشین خود با شینزو آبه و وزیر خارجه ژاپن اضافه کرد: می دانید که مردم ایران خاطرات خوبی از ملت ژاپن دارند و ژاپن دارای جایگاهی مهم و معتبر در برقراری روابط با ایران است.

در ادامه تاکئو موری معاون وزیر خارجه ژاپن با تشکر از زمینه سازی این سفر آمادگی کشورش برای برقراری و توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.

وی با تاکید بر توسعه روابط میان دو کشور، گفت: در سفر به تهران به دنبال رایزنی با جمهوری اسلامی ایران برای افزایش سطح همکاری ها در حوزه های اقتصادی و فنی هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار