قرآن و عترت در شهریور 96؛

آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم/ اجتماع بزرگ مداحان تهران در میدان سپاه

مهم‌ترین رویدادهای قرآنی شهریور 96 را اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتامیه طرح قرآنی بشارت، آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، گردهمایی فعالان قرآنی یکصد دانشگاه کشور، از مهم‌ترین رویدادهای قرآنی شهریور 96 بودند.

برگزاری مراسم اختتامیه طرح بشارت

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمين گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، دكتر علی عسكری رئیس سازمان صدا و سیما، میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین محمدزاده رئیس شبکه قرآن سيما، احمد ابوالقاسمی رئیس رادیو قرآن و جمع دیگری از مسئولان و اساتید قرآنی حضور داشتند.

آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل، دعا خوانی و همخوانی قرآن کریم در بخش آوایی و حفظ و معارف آیات موضوعی قرآن، حفظ و معارف احادیث در بخش معارف به رقابت پرداختند..

 برگزاری گردهمایی فعالان قرآن و عترت یک صد دانشگاه کشور

گردهمایی فعالان قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور تحت عنوان «نشست اتحاد قرآنی» با حضور فعالان قرآن و عترت یک صد دانشگاه کشور به منظور تدوین اساسنامه و انتخاب هیئت موسس اتحادیه فعالان قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار د شد.

 اجتماع بزرگ جامعه مداحان تهران در میدان سپاه برگزار شد

در آستانه ماه محرم، اجتماع بزرگ جامعه مداحان تهران  با عنوان سیاه پوشان، برگزار شد.

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی

مراسم شیرخوارگان حسینی در مصلای تهران با حضور خیل کثیری از عاشقان سید الشهدا (ع) برگزار شد. آیت الله کاظم صدیقی در آغاز این مراسم گفت: شما مادران امروز به این نیت آمدید که با رباب همدردی کنید و از همین کودکی اسم‌شان را در زمره سربازان امام زمان (ع) قرار بدهید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.