واگذاری 10 هزار اشتراک جدید فاضلاب خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت : 10 هزار اشتراک جدید فاضلاب خراسان شمالی در سال 97 واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ غلامحسین ساقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت : در حال حاضر استان 17 درصد از شاخص متوسط کشوری از لحاظ برخورداری از خدمات فاضلاب عقب است و به دلیل این عقب ماندگی استان ، باید اجرای طرح فاضلاب و واگذاری انشعاب در برنامه ششم با همین سرعت و حتی بالاتر ادامه پیدا کند تا علاوه بر جبران عقب ماندگی ، برنامه جاری پوشش 25 درصد رشد برخورداری از فاضلاب نیز اتفاق بیفتد.

وی افزود: برای رسیدن به این اهداف و اجرای کامل طرح فاضلاب در استان و رفع عقب ماندگی ها نیاز به هم سویی و هماهنگی مردم و مسئولان به ویژه شورای شهر و شهرداری داریم.

ساقی گفت: برخی از شهرداری ها هم چون اسفراین و شیروان هماهنگی خوبی برای اجرای طرح فاضلاب داشتند اما برخی از شهرداری ها نظیر شهرداری بجنورد همکاری خوبی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیت تحت پوشش طرح فاضلاب در اسفراین بیش از 90 درصد است، افزود: در گلستان شهر همکاری شهرداری خوب بوده است و در پنج ماه گذشته 15 و نیم کیلومتر فاضلاب اجرا شده است اما در بجنورد به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شهرداری در این مدت نصف این میزان نیز اجرا نشده است.

گفتنی است : در شیروان نیز در این مدت 10 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است و ظرفیت واگذاری بیش از 9 هزار انشعاب فاضلاب در استان در حال حاضر وجود دارد.

انتهای پیام/آ

وجود بیش از 9 هزار انشعاب فاضلاب در خراسان شمالی

برچسب ها: وزارت نیرو ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.