از بانوان کاراته کا استان اصفهان که در مسابقات سوپر لیگ کاراته کشور درسال 96 به مقام نایب قهرمانی دست یافتند، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس هئیت کاراته استان اصفهان امروز در مراسم تجلیل وقدردانی از بانوان کاراته کا و قهرمانان رقابت های کشورگفت: از قهرمانان کاراته کا اصفهان که در سال 96توانستند کسب امتیاز کنند، تشکر می کنم و این  نشان دهنده زحماتی است که کاراته کاها کشیدند تا این قهرمانی بدست آید.

علی دوانیان خاطر نشان کرد:پیشنهادی به تیم بانوان کاراته استان اصفهان داده شد که دارای حامی مالی باشد و فدراسیون هم حمایت کرد و حامی مالی با بضاعتی که داشت حداقل وسایل سفرهای رفت و برگشت  را فراهم کرد و ورزشکاران ما خود را ثابت کردند و باعث سرافرازی اصفهان شد.

وی اظهار کرد: از همکاران خواستم در دوره آموزشی شرکت کنند که خداراشکر روانشناس ما شش جلسه بر سرتمرینات حاضر شد سعی ما براین است در مسابقات آسیایی،کشوری و انتخابی تیم ملی از وجود تک تک بانوان کاراته کا استفاده کنیم بویژه از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشیم.

در ادامه این مراسم زهرا ساجدی نایب رئیس کاراته استان اصفهان، ابراز خوشحالی کرد این سه سال بانوان با اقتدار درخشیدند و خداراشاکرم زحمت های زیادی در این چندین ساله کشیدند، در انتهای فصل جواب گرفتیم و امیدوارم در مسابقات آسیایی و المپیک کسب  نشان کنند.

همچنین در این مراسم خانم چگونیان سرپرست تیم کاراته بانوان استان اصفهان  بیان کرد:این تیم امسال بی حاشیه ترین و منسجم ترین تیم بود و خصوصا بازیکنان از یکدیگر حمایت می کردند و نمی گذاشتند حاشیه ایی به وجودآید وتمام بچه های ما حرفه ای به کار ادامه دادند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار