قرعه کشی فوتسال زنان آسیا ؛بانوان ایرانی در انتظار شناخت حریفان

مراسم قرعه کشی رقابت های فوتسال زنان جام ملت های آسیا،فردا در مالزی برگزار خواهد شد و بانوان فوتسالیست ایران حریفان خود را خواهند شناخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مراسم قرعه کشی رقابت های فوتسال زنان جام ملت های آسیا 2018 ،فردا (دوشنبه) از ساعت 15 به وقت محلی (18:30 به وقت تهران) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور برگزار خواهد شد و 15 تیم حاضر در این رقابت ها از جمله تیم ملی فوتسال بانوان ایران حریفان خود را خواهند شناخت.
این مسابقات طی روزهای 2 تا 12 ماه مه در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.


جمهوری اسلامی ایران که عنوان قهرمانی آسیا را یدک می کشد، به همراه ترکمنستان و ازبکستان نمایندگان منطقه آسیای میانه هستند. بحرین و لبنان از منطقه غرب و بنگلادش هم از منطقه جنوب آسیا در این رقابت ها حاضر هستند.
از منطقه آسه آن، مالزی، ویتنام و اندونزی در کنار تایلند (میزبان رقابت ها) خواهند بود، در حالی که چین ، چین تایپه، هنگ کنگ، ژاپن و ماکائو نمایندگان منطقه شرق آسیا در مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا 2018 هسیند.


15 تیم یاد شده به 3 گروه 4 تیمی و یک گروه 3 تیمی تقسیم خواهند شد و تیم های اول و دوم هر گروه به دور حذفی راه خواهند یافت.
در این دوره از رقابت های فوتسال زنان آسیا، هفت تیم - چین تایپه، ماکائو، ترکمنستان، بحرین، لبنان، بنگلادش و اندونزی - برای اولین بار در این مسابقات حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/


بانوان فوتسالیست فردا حریفان خود را خواهند شناخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار