در ایام نوروز ویژه برنامه‌های متنوعی از رادیو فارس روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه های رادیو فارس در ایام نوروزخائف مدیر بخش تولید صدا و رادیو فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار داشت: از مهمترین برنامه‌هایی که ایام نوروز از رادیو فارس پخش می‌شود برنامه تحویل بهار، ویژه تحویل سال نو است به نویسندگی بهرامی شاد کوشکی و تهیه کنندگی این برنامه به عهده اسماعیل حسین زاده است که به صورت زنده با بخش‌های متنوع از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پخش می‌شود.

وی افزود: بهار نارنج با محوریت ادبی از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه تا ۷ و ۴۵ دقیقه، نسیم نوروز به صورت زنده از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برنامه‌ای با محوریت اطلاع رسانی، سرگرمی و تفریحی در ایام نوروز پخش خواهد شد.

خائف ادامه داد: ویژه برنامه همپای بهار به صورت زنده با معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و آداب و رسوم سراسر کشور از ساعت ۱۵ تا ۱۶ بعداز ظهر میهمان خانه‌های اهالی فارس است.

وی همچنین تصریح کرد: کوچه باغ ترانه با محوریت پخش ترانه‌های درخواستی مردم با اولویت موسیقی محلی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه، و مجله سحرگاهی به صورت تولیدی و مجله‌ای با بخش‌های موسیقی، سرود و ترانه، گردشگری، کتاب و کتاب خوانی، سلامت و تغذیه، آداب و رسوم وسنت ها، سوغات و غذا‌های سنتی از ۳۰ بامداد تا ۵ صبح از ویژه برنامه‌های صدای مرکز فارس در ایام نوروز میهمان خانه‌های اهالی فارس و میهمانان نوروزی است.

مدیر بخش تولید صدا و رادیو گفت: برنامه شب چراغ ساعت ۲۲ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده، با هدف اطلاع رسانی، سرگرمی و تفریحی از رادیو فارس پخش می‌شود.

خائف بیان کرد: شاخه نبات برنامه‌ای باموضوع سرگرمی و تفریحی در ایام نوروز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.
انتهای پیام/ر

اعلام ویژه برنامه‌های رادیو فارس در نوروز ۹۷

برچسب ها: رادیو ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار