الهیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عامه مردم مدافع طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هستند/ تصویب این طرح نقطه مثبتی در کارنامه وکلای ملت خواهد بود

عامه مردم مدافع طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هستند/ تصویب این طرح نقطه مثبتی در کارنامه وکلای ملت خواهد بودعضو شورای مرکزی جمنا گفت: عامه مردم و افکار عمومی مدافع طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هستند.

زهره الهیان عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اظهار کرد:‌ تدوین این طرح حرکت مثبتی از طرف مجلس بوده چرا که به دنبال مطالبه حقوق مردم است.

وی ادامه داد: قطعا تحقق و اجرای این طرح که بر اساس مطالبه به حق مردم از مسئولان است به نوعی نقش پیش گیرانه برای مسئولانی دارد که از این به بعد در پست‌های مختلف قرار می‌گیرند.

الهیان اضافه کرد:‌ اینکه مسئولان متوجه باشند که مجلس با اهرم نظارتی خود و تصویب قانون بر اموال آنان نظارت دارد و اموال نامشروع را به بیت المال برمی‌گرداند همین مسئله خود نقش بازدارنده دارد و باعث می‌شود مسئولان به خود اجازه ندهند که از جایگاه و سمت‌شان سوء استفاده و خدایی نکرده حق مردم را به ناحق تضییع کنند.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ بررسی‌ها نشان می‌دهد که عامه مردم با افکار عمومی مدافع این طرح هستند و در صورتی که مجلس موفق به تصویب آن شود پشتوانه حمایت مردمی را خواهد داشت و می‌تواند به عنوان نقطه‌ای مثبت در کارنامه مجلس دهم ثبت شود.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس هشتم تصریح کرد:‌ تصویب و اجرای صحیح این طرح موجب بازگشت امید به مردم می‌شود و از طرف دیگر هم افزایش اعتماد عمومی به مسئولان با نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار