سلطانی فر: مربیان آمریکایی دو و میدانی تا حل شدن مشکل روادید در کیش خواهند ماند

وزیر ورزش و جوانان گفت: مربیان آمریکایی دوومیدانی به دلیل مشکلات روادید مجبور شدند در کیش بمانند و درخواست خودشان نبوده است.

وزیر ورزش: مربیان آمریکایی تا حل شدن مشکل ویزا در کیش خواهند ماندمسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حواشی مربوط به ورود مربیان آمریکایی دومیدانی به داخل ایران، اظهار کرد: : مربیان آمریکایی دوومیدانی بدلیل مشکلات روادید مجبور شدند در کیش بمانند و درخواست خودشان نبوده است و بعد از حل شدن مشکلاتشان وارد کشور خواهند شد.

او درباره مسابقات نیروهای مسلح گفت: ما طی دو سال گذشته در این مسابقات روند رو به رشدی از نظر کیفی و کمی داشتیم و این مسابقات از چند جهت اهمیت دارد به طور مثال در این مسابقات به ورزش همگانی و قهرمانی توصیه می شود.

سلطانی فر در ادامه افزود: در بین نیروهای مسلح، شاهد قهرمانی های زیادی در رشته های مختلف و مسابقات  بین المللی بودیم و به طور حتم این موضوع جای تقدیر دارد که از فرصت ها در دوره خدمت سربازی استفاده می شود همچنین مسئولان نیرو های مسلح به دنبال این هستند که به سلامت جامعه در ابعاد مختلف کمک کنند.

وزیر ورزش و جوانان  در ادامه تصریح کرد: مسابقات ورزشی در دوره سربازی باعث می شود اوقات فراغت سربازان با بهترین ابزار پر شود و در روند توسعه ورزش همگانی و قهرمانی تاثیر زیادی بگذارد برای مثال شما می توانید قهرمان های ملی بسیاری را در رشته های مختلف ببینید که در زمان اوقات فراغت خود در دوره سربازی به بهترین نحو استفاده کرده اند.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما در دوران خدمت فعالیت های ورزشی داشته اید یا خیر، گفت: من دوره خدمت را بعد انقلاب گذارندم و سرباز سپاه پاسداران بودم و چون بیشتر در جبهه حضور داشتم، فقط یک دوره کوتاه آموزشی را گذراندم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که امسال سال اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال است، وزرات ورزش و جوانان چقدر به اهداف تعیین شده نزدیک شده است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری چند سال است که اساس صحبت هایشان مربوط به مسائل اقتصادی است و همه دستگاه های اجرایی ملزم هستند در راستای تحقق صحبت های مقام معظم رهبری تلاش کنند و ما اگر بتوانیم با گسترش ورزش همگانی و قهرمانی جامعه سالمی را به وجود بیاوریم تا افراد جامعه از لحاظ روحی وجسمی سالم باشند توانسته ایم در ساخت زیر بنای توسعه اقتصادی و تحقق صحبت های مقام معظم رهبری کمک کنیم.

انتهای پیام/


اظهارات وزیر ورزش درباره حواشی دومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.