دختر بچه ۶ ساله کاشانی تنها مانده در منزل با حضور به موقع آتش نشانان کاشانی از آتش سوزی در منزل مسکونی نجات یافت.

مديرروابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان،  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:  همسایگان منزل این دختر بچه ۶ ساله کاشانی به محض مشاهده و اسشتمام  دود و احتمال آتش سوزی در طبقه دوم این منزل مسکونی مراتب را با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع می دهند.

روح الله فدائی اظهار داشت: در پی تماس همسایگان این منزل مسکونی، واقع شهرک ناجی آباد فاز۲ بلوار بوستان، تیم های اطفاء حریق و امداد نجات آتش نشانی کاشان   باخودروی عملیاتی از ايستگاه شماره ۲ این سازمان به سرعت   به محل حريق اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان کاشانی با انجام اقدامات لازم در اطفاء آتش سوزي  وحضور به موقع آتش را مهارکردند و این کودک تنها در منزل را نجات دادند.

به گفته وی، علت آتش سوزی  وجود پتو برروی بخاری  گازی بوده است که خوشبختانه باحضور به موقع آتش نشانان کاشانی و تلاش آنها از گسترش آتش به دیگر قسمت های منزل  جلوگیری شد.

فدایی در پایان بیرون آوردن راننده گرفتار در خودرو پراید بر اثر واژگونی را در کاشان یادآورشد و گفت: این حادثه در که بلوارقطب راوندی کاشان  اتفاق افتاده بود با تیم های اطفاء وامدادنجات ایستگاه ۳ آتش نشانی پوشش داده شد.

وی در پایان اظهارداشت:  بستن کمربندایمنی راننده مانع ازمصدومیت شدیدتر وی در حادثه شده بود.

 

انتهای پیام/م

 

حریق منزل مسکونی در کاشان

برچسب ها: آتش سوزی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.