مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش:

نبود برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان از مشکلات آموزشی کشور است

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت:نبود برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان، از مشکلات سیستم آموزشی کشور است.

نبود برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان از مشکلات سیستم آموزشی کشور استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، ظهر امروز چهارشنبه در جمع مدیران و معاونین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، عدم توازن در موجودیت اردوگاه ها را از جمله مشکلات کشور دانست، اظهار کرد: با توجه به اینکه تبریز از این نظر و از جهات دیگر قطب به شمار می رود ولی متاسفانه در غرب کشور از عدم وجود اردوگاه های دانش آموزی رنج می بریم.

وی با انتقاد از عدم برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان، گفت: متاسفانه آنطور که همانند زمان های آموزشی دانش آموزان برنامه مشخصی برای اوقات فراغت آنها وجود داشته باشد را نداریم این مهم از دیگر مشکلات سیستم آموزشی کشور است.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه از امسال اردوهای دانش آموزشی در کشور به صورت منطقه ای برگزار می شود، افزود: اینکه گفته شود اردوگاه های دانش آموزی صرفاً متعلق به معاونت پرورشی است این طور نیست بلکه دو معاونت دیگر در فعال سازی این اردوگاه ها نقش دارند.

رمضانی بابیان اینکه متاسفانه اساسنامه ای برای اردوگاه های دانش آموزی در کشور وجود ندارد، ادامه داد: انشاالله طبق برنامه ریزی که انجام داده ایم اساسنامه اردوگاه های دانش آموزی در کشور با درجه بندی اردوگاه ها به زودی آماده خواهد شد.

وی بر لزوم فعال سازی اردوگاه های دانش آموزی استان ها و شهرستان ها تاکید کرد و گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن بر علیه ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان، بایستی برنامه ریزی هایمان در جهتی باشد که اردوگاه ها را مملو از دانش آموزان کنیم و در این راستا روزهای پایانی هفته بهترین زمان برای برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش آموزان از طریق اردوها می توانند با جهان اسلام ارتباط برقرار کنند، خاطرنشان کرد: ضمن آن که ما تاکید داریم دانش آموزان هر یک با مهارتی وارد اردوگاه ها شوند و این امر مستلزم برگزاری مدون اردوهای دانش آموزی است.

انتهای پیام/

 

صحبت های مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.