دما در خوزستان افزایش می یابد

مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان، تا اواخر هفته جاری، جو پایداری و افزایش نسبی هوا برای استان پیش بینی کرد.

کوروش بهادری، مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه تا آخر هفته شاهد جو پایداری در اکثر شهرهای استان هستیم بیان داشت: دما نیز بصورت تدریجی در استان افزایش می یابد.

وی با اشاره به وزش باد شدید در کشور عراق و احتمال گردوخاک در استان اذعان کرد: تاکنون مدل‌های دریافتی هواشناسی نتوانسته اند خروجی‌های مدنظر ما را ارائه دهند، به همین دلیل فردا به نتیجه اینکه این ریزگردها روز شنبه خوزستان را تحت تاثیر قرار می دهند یا خیر، می رسیم.

بهادری به بارش‌های روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در نواحی جنوبی استان بارش‌های پراکنده‌ای صورت گرفت و میزان بارش‌ها در شهرهای آبادان با 0.4، اهواز با 1.3، امیدیه با 0.2، بهبهان با 0.2، رادار اهواز با 6.6، شادگان با 2.8، رامهرمز با 0.8، ماهشهر با0.3، آغاجری با 0.5میلیمتر به ثبت رسید.

مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان در ادامه افزود: در شبانه‌ روز گذشته شهرستان آغاجری و بهبهان با 32 درجه گرم ‌‌ترین و ایذه با 9 درجه خنک‌ ترین نقاط استان بوده‌اند، همچنین نوسان دما در شهر اهواز بین31 و 15 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای پیام/گ

پیش بینی افزایش تدریجی دما در خوزستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.