کشف محموله ۴ تن و ۲۵۸ کیلوگرمی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ ۴ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شدند

فرمانده انتطامی استان سیستان و بلوچستان ازکشف محموله ۴ تن و ۲۵۸ کیلوگرمی موادمخدر و دستگیری ۴ قاچاقچی خبرداد.

کشف محموله ۴ تن و ۲۵۸ کیلوگرمی مواد مخدر در سیستان و بلوچستانسردار محمد قنبری  فرمانده انتطامی استان  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، از کشف محموله ۴ تن و ۲۵۸ کیلوگرمی موادمخدر، دستگیری ۴ قاچاقچی، کشف یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات از سوداگران مرگ خبر داد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان‌های "ایرانشهر"، "سرباز" و "سراوان" در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح در عملیاتی مشترک، با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ که قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشت، شناسایی کردند.

وی گفت: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیر‌های تردد اعضای این باند، یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به کشف ۴ تن و ۱۸۵ کیلوگرم تریاک و ۷۳ کیلوگرم هروئین، دستگیری ۴ قاچاقچی، توقیف یک دستگاه خودرو نیسان و یک تویوتا و کشف یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/گ

کشف مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
باید قاچاقچیان را در ملاعام مجازات کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
باید قاچاقچیان را در ملاعام مجازات کنند
Iran (Islamic Republic of)
میثم.م
۱۴:۴۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
واقعا ممنون و سپاسگزاریم از همه تلاشگران در این عرصه
اونایی که دستگیر شدن باید اعدام بشن تا درس عبرت بشه برای دیگران
آخرین اخبار