شمسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

پذیرش بیش از 7 هزار معتاد متجاهر در مراکز اقامتی ترک اعتیاد طی 11 ماهه سال جاری

معاونت توسعه و پيشگيری بهزيستی استان تهران از پذیرش بیش از 7 هزار نفر از معتادان متجاهر در مراکز اقامتی ترک اعتیاد تحت نظارت بهزیستی خبر داد.

پذیرش بیش از 7 هزار معتاد متجاهر در 11 ماهه سال 96 در مراکز اقامتی بهزیستیحمیدرضا شمسی معاونت توسعه و پيشگيری بهزيستی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر تا کنون بیش از 7 هزار معتاد متجاهر به مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی استان تهران، منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

شمسی در ادامه تصریح کرد: در ادامه اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، در تیر ماه سال جاری 3 هزار و 200 معتاد متجاهر جمع آوری و به سایر مراکز اقامتی ترک اعتیاد تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم جمع آوری معتادان متجاهر که در آذر ماه سال جاری برگزار شد، حدود یک هزار و 500 معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد بهزیستی استان تهران انتقال داده شدند و در مرحله آخر اجرای طرح نیز که در دی ماه سال جاری به اجرا در آمد، در حدود 3 هزار معتاد متجاهر به مراکز اقامتی بهزیستی منتقل شدند.

مرکز اخوان میزبان بیشترین تعداد معتادان متجاهر استان تهران

معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان تهران تاکید کرد: در مرکز شفق که از جمله مراکز نگهداری از معتادان متجاهر به شمار می‌رود و از چهاردهم دی ماه دوباره بازگشایی شده است، 400 تن از معتادان متجاهر جمع آوری شده به این مرکز منتقل شدند.

شمسی اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت یکی دیگر از مراکز اقامتی ترک اعتیاد تحت نظارت بهزیستی استان تهران،به نام مرکز اخوان از 400 نفر به یک هزار و 300 نفر افزایش پیدا کرده است و هم اکنون بیشترین تعداد معتادان متجاهر در مرکز اقامتی ترک اعتیاد اخوان حضور دارند.

انتهای پیام/

پذیرش بیش از 7 هزار معتاد متجاهر در مراکز اقامتی ترک اعتیاد استان تهران

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
تمام معتادان باید جمع آوری بشه
آخرین اخبار