حکیمی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بعضی از نمایندگان لیست امید کمتر از انتظارات ظاهر شدند/ ارتباط دولت و احزاب تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: بعضی از نمایندگان لیست امید کمتر از انتظارات ظاهر شدند و این مسئله دلایل بسیاری دارد.

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارتباط دولت و احزاب در سال 96 اظهار کرد: ارتباط دولت تدبیر و امید با احزاب و تشکل‌ها نسبت به دولت گذشته بهبود یافته است اما هنوز از نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی ادامه داد: در دولت‌های نهم و دهم خانه احزاب تعطیل شد و بهایی به احزاب ندادند در حالی که احزاب یکی از ارکان دموکراسی هستند.

ضرورت تشکیل کمیته‌ای مشترک میان دولت و احزاب

دبیرکل حزب اراده ملت تصریح کرد: برای ارتباط بهتر دولت و احزاب پیشنهاد می‌کنم کمیته‌ای مشترک میان این دو تشکیل شود تا احزاب بتوانند نظرات خود را بهتر به دولت برسانند.

حکیمی‌پور با تاکید بر ضرورت تقویت حلقه اتصال دولت و احزاب، گفت: کنش‌گران سیاسی باید از کانال احزاب وارد عرصه و چرخه قدرت شوند چرا که این مسئله شفافیت و رقابت سالم را در جامعه محقق می‌کند.

وی درباره عملکرد نمایندگان اصلاحات در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران، گفت: ارزیابی عملکرد اعضای شورای شهر در مقطع کنونی را زودهنگام می‌دانم اما بعضی از نمایندگان لیست امید کمتر از انتظارات ظاهر شدند.

دبیرکل حزب اراده ملت درباره دلایل ضعف عملکرد نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس، تاکید کرد: این مسئله دلایل بسیاری دارد و یکی از آن به نحوه چینش لیست امید برمی‌گردد.

حکیمی‌پور با اشاره به اینکه انسجام و انضباط تشکیلاتی در فراکسیون امید وجود ندارد، اظهار کرد: متاسفانه برخی از نمایندگان وقتی به راهروهای بهارستان رسیدند بدنه آرای خود را فراموش کردند.

وی گفت: قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در جزوه‌هایی برنامه‌ جامعی به مردم داده شد اما این برنامه‌ها نه تنها عملی نشد بلکه به فراموشی سپرده شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار