در گردهمایی مشترک مدیران کل و شورای معاونین وزارت آموزش‌وپرورش در چابهار، مدیران کل احداث ۶۰ مدرسه در نقاط محروم استان سیستان و بلوچستان را عهده‌دار شدند.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان در حاشیه این اجلاس گفت: مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌های مختلف کشور و اعضای شورای معاونان وزارت، شرکت‌کننده در گردهمایی چابهار ساخت 60 مدرسه یک و 2 کلاسه را در دورترین نقاط این استان بر عهده گرفتند.

نخعی با اشاره به حاشیه گردهمایی مشترک شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش و مدیران کل استان‌های سراسر کشور در چابهار اظهار دشت: یکی از برکات این گردهمایی مشترک تقبل ساخت 60 مدرسه توپی متناسب با اقلیم سیستان و بلوچستان هر یک به ارزش 300 میلیون ریال توسط مدیران کل آموزش‌وپرورش سراسر کشور و اعضای شورای معاونان وزارتخانه، است.

وی ادامه داد: سرعت، کیفیت و مقرون‌به‌صرفه بودن از ویژگی‌های مهم این نوع فضاهای آموزشی خواهد بود.

وی بابیان اینکه متوسط زیربنای فضای آموزشی در کشور 5.34 مترمربع و در سیستان و بلوچستان 3.11 مترمربع است، اظهار داشت: این استان برای رسیدن به میانگین فضاهای آموزشی کشور نیازمند ساخت یک‌میلیون مترمربع فضای جدید است.

در حال حاضر بیش از 700 هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 300 مدرسه تحصیل می‌کنند و 36 هزار و 700 فرهنگی نیز سکان‌دار تعلیم و تربیت در این استان هستند.

انتهای پیام/

ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار