مسابقات چند جانبه قویترین مردان با شرکت تیم هایی از استان های آذربایجان غربی، کردستان و البرز در شهر ربط از توابع بخش مرکزی سردشت برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مسئول برگزاری رقابت های چند جانبه قویترین مردان شهر ربط اظهار کرد: این رقابت ها به مدت یک روز و به میزبانی شهر ربط سردشت در سالن ورزشی شهرداری این شهر در وزن منفی ۱۰۵ کیلوگرم پیگیری شد.

سلیمان قادری بیان کرد: در مرحله مقدماتی پهلوانان در آیتم‌های غلتادن ۸ بار لاستیک ۳۸۰ کیلوگرم در ۶۰ ثانیه ، بلند کردن کنده ۱۱۲ کیلوگرم به تکرار در ۶۰ ثانیه، و حمل چمدان ۲۴۰ کیلوگرم به متراژ ۲۰ متر در ۷۵ ثانیه با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در ادامه رقابتها دانیال خدایاری از ربط با کسب ۱۸ امتیاز، پیمان شریفی از بانه با کسب ۱۳ امتیاز، ریبوار احمد حمزه از ربط با کسب ۱۰ امتیاز، ناصر قسیمی از مهاباد با کسب ۱۰ امتیاز، ادریس احمد پور از بانه با کسب ۹ امتیاز، و عبداله محمود زاده از بانه با کسب ۲ امتیاز به مرحله فینال رقابت ها راه پیدا کردند.

قادری اضافه کرد: ورزشکاران در مرحله نهایی با رقابت در آیتم های اسکات تعادل ۳۲۰ کیلوگرم به متراژ ۲۰ متر در ۶۰ ثانیه، بلند کردن سه گانه گوی ۱۴۰ کیلوگرم، ۲ بار غلتادن لاستیک ۳۸۰ کیلوگرم، بلند کردن کنده ی  ۱۱۰ کیلوگرم در ۶۰ ثانیه، و لیفت ۲۵۰ به تکرار در ۶۰ ثانیه نفرات برتر را مشخص کردند.

وی گفت: دانیال‌خدایاری از ربط با کسب ۳۵ امتیاز، پیمان‌شریفی از بانه با ۲۷ امتیاز و ریبوار احمدحمزه از ربط با ۱۸ امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم این رقابت های هیجان انگیز را به دست آوردند و با اهدای مدال از آنها تجلیل شد.

در این بازیها  ورزشکارانی از شهرهای اشنویه، مهاباد، سردشت، ربط، بانه، سقز و کرج شرکت کردند.

انتهای پیام/

مسابقات چند جانبه قویترین مردان در شهر ربط برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.