عبداللهی:یک ایرانی هیچ وقت خیانت نمی کند!

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: یک ایرانی هیچ گاه خیانت و چنین کار‌هایی را علیه مملکت خود نمی‌کند مگر اینکه منافع ملی اش برایش اهمیت نداشته باشد.

نصراله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه مطرح شده یک ایرانی در ناداوری علیه استقلال نقش داشته گفت: در جریان این موضوع نیستیم و باید بگویم یک ایرانی هیچ گاه خیانت و چنین کارهایی را علیه مملکت خود نمی کند مگر اینکه منافع ملی اش برایش اهمیت نداشته باشد.

او در مورد اینکه گفته شده ناظر مالزیایی دیدار فردا در نظر دارد با گزارش خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا ،استقلال را از میزبانی به مدت 2 سال محروم کند بیان کرد: ناظر بازی با حضور در ورزشگاه کار خودرا انجام می دهد و ما هم امیدواریم بازی فردا بدون حاشیه به پایان برسد و از تمامی هواداران عزیز استقلال می خواهم حتی یک ترقه هم در ورزشگاه نیندازند تا بهانه دست ناظر بازی ندهیم. البته مردم ما انقدر فهیم هستند که بهانه دست چنین افرادی نمی دهند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: خداروشکر وضعیت تیم خوب است و امیدوارم در بازی فردا دست پر از زمین مسابقه بیرون بیاییم و بتوانیم عیدی خوبی را به هواداران بدهیم.

انتهای پیام/

برد برابر العین عیدی هواداران استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار