معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت از کمک ۱۰۰ میلیاردی مجمع به دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه سلامت خبر داد.

کمک ۱۰۰ میلیاردی مجمع خیرین به دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه سلامتطباطبایی معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت کشور نزدیک به هشت سال به صورت رسمی راه اندازی شده است و این مجمع بیش از 270 شعبه در سراسر کشور دارد.

وی ادامه داد: مجمع خیرین سلامت کارهای موثر در عرصه سلامت و پیشگیری از بیماری ها انجام داده است، به طوریکه همیشه مقوله پیشگیری از بیماری ها جزو اولویت اصلی فعالیت این مجمع محسوب می شود.

طباطبایی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت با هماهنگی های دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور فعالیت های اثربخشی را تا به امروز انجام داده است، افزود: مجمع خیرین سلامت با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ضرورت هایی را مشخص و این مجمع به عنوان حلقه وصلی  بین خیران و نظام سلامت کشور است و در حال حاضر این مجمع به موضوع پیشگیری توجه ویژه ای دارد.

وی تاکید کرد: سعی و تلاش مجمع خیرین سلامت این است که موضوع پژوهش و پیشگیری را مطرح و این دو موضوع همیشه مورد تاکید مجمع خیرین سلامت قرار گرفته است.

معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت بر اساس ضرورت ها مبالغ قابل توجهی را در حوزه سلامت هزینه کردند؛ به طوریکه سال گذشته 100 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی تهران کمک کرده اند.

انتهای پیام/

اقدامات مجمع خیرین سلامت در حوزه بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.