مربیان ازبکستانی به تیم ملی‌های ملی مردان و زنان جودو اضافه می‌شوند

دبیر فدراسیون جودو از اضافه شدن مربیان ازبکستانی به تیم‌های ملی مردان و زنان جودوی کشورمان خبر داد.

مربیان ازبکستانی به تیم ملی های ملی مردان و زنان جودو اضافه می شوندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین سیاحی دبیر فدراسیون جودو در گفتگو با رادیو درباره ترکیب کادر فنی تیم‌های ملی جودو گفت: محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو است و از چند روز دیگر آندره مربی ازبکستانی به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و جوانان اضافه می‌شود. همچنین نلیا به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان نیز چند روز دیگر وارد ایران می‌شود و تا بازی‌های آسیایی تیم ملی بانوان را همراهی خواهد کرد.

سیاحی اظهار کرد: اردو‌های آماده سازی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آغاز شده است و اردو‌های تدارکاتی خارجی بسیار فشرده‌ای برای تیم ملی در نظر گرفته شده است. کادر فنی تیم ملی جودو تصمیم گرفت در مسابقات گرند اسلم دوسلدورف ۳ ورزشکار همراه با یک مربی اعزام کند. مسابقات گرند اسلم دوسلدورف از سطح بالایی برخوردار است و ۶۵ کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که برای اولین بار در تاریخ جودو کشور سعید مولایی توانست مدال طلا این مسابقات را کسب کند.

او تصریح کرد: درادامه در راستای برنامه‌های آماده سازی و اردو‌های تدارکاتی، تیم جودو از دوسلدورف عازم پراگ شد تا در مسابقات کاپ آزاد شرکت کند. به صلاحدید کادر فنی مولایی در این مسابقات شرکت نکرد و محجوب و بریمانلو حاضر شدند. البته از بریمانلو انتظار داشتیم در مسابقات دوسلدورف بهتر ظاهر شود، ولی این مسابقات برای کسب تجربه بود و هدف ما این است که ورزشکاران در جاکارتا و المپیک موفق حاضر شوند.

انتهای پیام/

اظهارات سیاحی درباره جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار