افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان قزوین

ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین با زیربنا ۳ هزار و ۵۰۰ متر و هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فتح طاهری سرپرست دانشگاه‌های علمی - کاربردی استان در سالن جلسات این ساختمان گفت: با افتتاح این ساختمان بخش‌های کارآفرینی، مراکز نوآوری و رشد در کنار مراکز آموزشی ایجاد می‌شود.

فتح طاهری اضافه کرد: راه اندازی این بخش‌ها موجب رابطه بین بخش صنعت و آموزش می‌شود.

وی افزود: حدود ۸ هزار دانشجو در ۱۸ مرکز آموزشی علمی کاربردی استان مشغول به تحصیلند.

سرپرست دانشگاه‌های علمی - کاربردی استان گفت: دانشگاه علمی کاربردی ۱۲۵ کد رشته در شاخه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر دارد.

فتح طاهری، ایجاد رشته‌های مرتبط با شاخه‌های گردشگری و احیا مشاغل سنتی را از نیاز‌ها و برنامه‌های آتی این دانشگاه بیان کرد.

در این مراسم همچنین دانشگاه جامع علمی - کاربردی با دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش دو تفاهم نامه امضا کرد.

فتح طاهری گفت: هدف از امضا تفاهم نامه با دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، ارائه واحد‌های مشترک درسی در این دانشگاه است.

وی افزود: همچنین به موجب این تفاهم نامه دانشجویان برتر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) میتوانند دوره‌های مهارت آموزی را در این دانشگاه بگذرانند.

فتح طاهری فرهنگسازی در مورد آشنایی و هدایت دانش آموزان به سمت رشته‌های مهارتی و استفاده هنرجویان هنرستان‌ها از ظرفیت کارگاه‌های این دانشگاه را از اهداف امضا تفاهم نامه با آموزش و پرورش ذکر کرد.

انتهای پیام/

تحصیل ۸ هزار دانشجو در مراکز آموزشی علمی کاربردی قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار