تسلط دشمن بر افکار جوانان در جنگ نرم

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال تسلط بر افکار جوانان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امشب در آئین روز ملی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر گفت: ما باید در جنگ نرم مطمئن باشیم که توان پیروزی داریم، دشمن در جنگ نرم به دنبال تسلط بر افکار و مغز جوانان ما است و پس از تسلط بر مغز جوانان، به دنبال تغییر باور و اعتقادات آن‌ها است.

دریادار حبیب‌الله سیاری ، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن درصدد شکست آن بود و برای این امر روزشماری می‌کرد.

وی افزود: زمانی که بحث صدور انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر مطرح شد، دشمنی دشمنان بیشتر شد، چراکه منافع آن‌ها در کشور ما از بین رفته بود.

وی گفت: دشمن برای شکست انقلاب اسلامی در وهله اول اختلافات قومی و مذهبی را با استفاده از عناصر ضدانقلاب در سراسر کشور راه انداخت اما موفق نشد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: دومین طرح دشمن ترور در کشور بود، ما از آغاز انقلاب تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور داریم، اما در این طرح نیز مانند طرح قبلی شکست خوردند.

سیاری گفت: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت، رشد و صدور انقلاب یک جنگ همه‌جانبه را به کشور ما تحمیل کردند، دشمن زمانی که شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» ما و صدور و الهام‌بخشی آن به دیگر کشورها جان گرفته بود، با یک انسان بیگانه قراری بستند و برای شکست و حمله به انقلاب تمام امکانات در اختیار آن گذاشتند.

وی افزود: دشمن در ۳۱ شهریور سال ۵۹ راهی مرزهای جمهوری اسلامی شد، آن‌ها گفته بودند که در هفت روز کار را تمام می‌کنند و از طریق هوا، زمین و دریا وارد شدند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با علت مقدس بودن دفاع مقدس، گفت: دشمن تا بن دندان مسلح شده به اعتقاد و باورهای ما حمله کرده بود و ما از دین، شرف، ناموس، انقلاب، اعتقادات و باور خود دفاع کردیم و این باعث مقدس شدن آن می‌شود.

وی افزود: مردمی کردن جنگ از هنرهای امام راحل بود و این به‌عنوان رمز پیروزی ما به‌حساب می‌آید، چراکه در آن زمان جوانان و اقشار مختلف مردم درصحنه حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/د

تغییر باور واعتقاد جوانان

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.