انجام بیش از 5هزار ماموریت توسط فوریت های پزشکی خرمشهر

رئیس مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر گفت: این مرکز از ابتدای سال تا 20 اسفند پنج هزار و 370 ماموریت داشته است. .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سعید نصیری رئیس مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر افزود: از پنج هزار و 370 ماموریت حدود یکهزار و 370 مورد ماموریت ترافیکی بوده که 90درصد موارد منجر به انتقال بیماران به بیمارستان شده است.

وی شمار ماموریت های مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر در نوروز 96 را 750 مورد عنوان کرد و گفت: 320 مورد آن مربوط به کاروان های راهیان نور بوده است.

وی از آمادگی 9 پایگاه امدادی فعال شهری و جاده ای خرمشهر خبر داد و افزود: در نوروز 97علاوه برآمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی یک آمبولانس در یادمان علقمه و یک آمبولانس اتوبوسی در یادمان شلمچه برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور مستقر می شوند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر گفت: همچنین تمام ورودی های شهر اعم از جاده قدیم خرمشهر - اهواز و جاده خرمشهر - آبادان از سوی مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر پوشش داده می شود.

نصیری افزود: در اماکن پر تردد و ترافیکی همچون مرکز خرید اروند( کنزالمال) خرمشهر از ساعت 17 تا 24در محدوده این بازار نیز یک آمبولانس برای امداد رسانی مستقر شده است.

وی تجهیز و نوسازی آمبولانس ها و افزایش پایگاه های ثابت مرکز فوریت های پزشکی را یادآور شد و گفت: امسال علاوه بر افزایش پایگاه های ثابت، هفت نیروی جدید به نیروهای فوریت های پزشکی اضافه شده و پنج دستگاه آمبولانس به امکانات پیشرفته micu مجهز شده و آمبولانس های قدیمی نیز با تجهیز به 'دی.سی شک' ارتقا یافته اند.

انتهای پیام /د

ماموریت های مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.