هاشمی‌پور در موافقت با استیضاح آخوندی؛

آخوندی با عملکرد نارس، بی انگیزگی خود را فریاد زد

نماینده مردم کهکلویه و بویر احمد گفت: آخوندی با عملکرد نارس ، بی انگیزگی خود را فریاد زده است؛ وی مسئولیت حوادث اخیر را برعهده نگرفت و حتی حاضر به عذرخواهی نشد.

باید کوه دنا را با لودر صاف کنیم تا بتوانیم هواپیما داشته باشیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهکلویه و بویر احمد در مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه( 22 اسفند ماه) در موافقت با استیضاح عباس آخوندی  وزیر راه و شهرسازی گفت: در ماجرای سقوط هواپیما تهران یاسوج، دنا را مقصر کردند، باید دنا را با لودر و پیکور صاف کنیم تا بتوانیم هواپیما داشته باشیم؟

وی ادامه داد: برادران عزیز، فکر کنید که با گونی، سر و پا و دست را به پایین می آورند. امروز ما جواب خانواده های آنان را چه بدهیم؟ اکنون کسی که در دنیا نیست مقصر شناخته شده، کارشناسان خلبان را مقصر کرده اند.

هاشمی‌پور تصریح کرد: آخوندی با عملکرد نارس ، بی انگیزگی خود را فریاد زده است؛ وی مسئولیت حوادث اخیر را برعهده نگرفت و حتی حاضر به عذرخواهی نشد. در همه جای دنیا وقتی چنین حوادثی رخ می دهد، مسئولان آن استعفا می دهند و زیبنده بود آخوندی هم این کار را انجام می داد.

نماینده مردم کهکلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: ملت ایران از جمله مردم شجاع استان کهگیلویه و بویراحمد، جنگ 8 ساله را پایان دادند، اما تحمل بی عدالتی و ناکارآمدی مدیران را ندارند.

وی ادامه داد: در دوران تصدی آخوندی در وزارت راه و شهرسازی اتفاقات عدیده‌ای رخ داد که با سرنوشت و جان ملت ارتباط مستقیم دارد، که در بخش‌های مختلفی چون هوا، دریا و جاده بود اما آخوندی کوچکترین احساس مسئولیتی نداشت و حتی حاضر به عذرخواهی خشک و خالی هم نشد.

نمانیده مردم بوکان گفت: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی در این دولت در حوزه مسکن هیچ اقدام خاصی انجام نداده است.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی تصریح کرد: آقای آخوندی دیگر کجا باید حادثه و اتفاقی بیفتد که شما برای کارتان علاقه و احساس مسئولیت نشان دهید؟

هاشمی‌پور با تأکید بر اینکه مردم تحمل نابسامانی، بی‌عدالتی و ناکارآمدی مدیران را ندارند، اظهار کرد: در همه جای دنیا وقتی چنین خطاهایی رخ می‌دهد، بالاترین مقام دستگاه عذرخواهی می‌کند یا استعفا می‌دهد و زیبنده بود که شما هم این کار خداپسندانه را انجام می‌دادید.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی گفت: آقای آخوندی پاسخ شما به حوادث مختلف کشور چیست؟ شما چه پاسخی به اتفاقاتی چون سقوط هواپیمای مسافربری دارید؟

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی خاطرنشان کرد: جاده‌های حوزه انتخابیه بینده 12 سال است که از عمرشان می‌گذرد، اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند و باید شما به این مسائل هم توجه کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار