آماده باش ۴۲ دستگاه آمبولانس در شب چهارشنبه آخرسال در خراسان جنوبی

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی از آماده باش ۴۲ دستگاه آمبولانس در شب چهارشنبه آخرسال در استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ عباسی، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۴۲ دستگاه آمبولانس شامل ۳۰ دستگاه آمبولانس در شهرستان‌ها و ۱۲ دستگاه آمبولانس در بیرجند به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورولانس در مرکز استان درحال آماده باش خواهند بود.

وی افزود:۱۱۰ مامور اورژانس در شب چهارشنبه آخر سال در مکان‌های تجمع و پایگاه‌های اورژانس خراسان جنوبی مستقرمی شوند تا حوادث احتمالی را پوشش دهند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با بیان اینکه سایر نیرو‌های اورژانس نیز در حالت آماده باش هستند، گفت: ۶۰ نیروی امدادی در شهرستان‌ها و ۵۰ نیرو در مرکز استان فعالیت خواهند کرد.

عباسی با بیان اینکه خوشبختانه سال قبل هیچگونه حادثه جانی در شب چهارشنبه آخر سال نداشته ایم، افزود: سال قبل ۱۴ نفر مصدوم شدند که مصدومیت آنان ناچیز بود به طوری که تعدادی در محل درمان شدند و تعدادی هم به مراکز درمانی منتقل، ولی بلافاصله مرخص شدند.
انتهای پیام/ب

آماده باش نیرو های امدادی در چهارشنبه آخر سال

برچسب ها: اورژانس ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار