تاجگردون در موافقت با استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

من امروز آدم لاریجانی نیستم/ خدا مرا لعنت کند که بخواهم با این دولت مصالحه کنم

نماینده مردم گچساران و باشت گفت: من امروز آدم لاریجانی نیستم، من تاجگرودن نماینده مردم هستم.

من امروز آدم لاریجانی نیستمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در جلسه علنی امروز سه شنبه( 22 اسفند ماه) در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: وقتی بحث استیضاح در چند روز گذشته مطرح شد، استیضاح‌های مهم را در مجلس برای خود مرور کردم؛ همکاران، استیضاح‌های مهمی مانند استیضاح آقای ناطق‌نوری، مهاجرانی و فرجی‌دانا را مرور کنید، در تمامی آنها دو گفتمان مطرح بود و بنده امروز از ساحت قانون اساسی در برابر مردم و دولت مطالبی را بیان می‌کنم.

نماینده مردم گچساران تصریح کرد: 4 سال پیش بنده در پشت همین تریبون قرار گرفتم و از ربیعی دفاع کردم و در آن روز وی برای من الگوی عبادی ضدفساد، برنامه‌ریز و مستقل بود؛ می‌دانست که این انقلاب و حکومت خون‌های زیادی داده است.

تاجگردون بیان کرد: امروز ممکن است برخی از خود بپرسند که چه شده که تاجگردون موافق استیضاح ربیعی است، من به وزیر کار گفتم که می‌دانم از همه طرف علیه شما هجمه وجود دارد و می‌دانم که همه از شما مطالبه می‌کنند، ما پشت تو می‌ایستیم به شرط آنکه مستقل باشی و با هیچ‌کسی معامله نکنی.

وی ادامه داد: ما 4 سال و 6 ماه با وزیر کار همراه بودیم که او بتواند خوب کار کرده و برنامه‌های خود را اجرایی کند، اما وی عنان را رها کرد و بسیاری از بخش‌های مهم مملکت را معطل خود کرد.

نماینده مردم گچساران تأکید کرد: شما گفتید که از بدنه کارگران هستید و می‌خواهم امروز از زبان کارگرانی سخن بگویم که به حق خود نرسیده‌اند، پشت همین تریبون کی گفتید که می‌خواهید مشکل کارگران را حل کنید؟

تاجگردون اذعان کرد: بانک رفاه کارگران که نمی‌دانم پسوند کارگر را دارد و یا نه، باید دهها هزار میلیارد تومان بدهی بابت افزایش حقوق کارگران به تأمین اجتماعی بدهد تا جایی که منِ نماینده امروز باید در مجلس بگویم که پول بدهید تا بتوانیم بدهی این بانک را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: بانک رفاه کارگران را ذلیل و بانک‌های مربوطه را اجیر کردید که حق کارگران را بدهد، آقای ربیعی من امروز آدم لاریجانی نیستم؛در بین امیدی‌ها نگویید که مأمور لاریجانی است و در بین پایداری‌ها و اصولگراها نگویید که اینها مأمور روحانی هستند تا من را بیندازند.

نماینده مردم گچساران ادامه داد: بنده و دیگر نمایندگان تنها وامدار مردم هستیم، آقای ربیعی من نماینده آن 66 جنازه‌ای هستم که در قله دنا کشته شدند و حتی یک نفر در این دولت حاضر نشد که عذرخواهی کند. چرا باید کوتاه بیایم؟

وی ادامه داد: روز اول به هواپیمایی تهران- یاسوج رسیدیم و بنده گفتم که هواشناسی گزارش بدهد، آن کارشناس مظلومی که می‌دانم بعد از من چه بلایی بر سرش می‌آورند، یک پوشه به من داد و گفت: آقای تاجگردون می‌دانم که این دیگر گیرتان نمی‌آید، با این تفاسیر هیچ‌کسی عذرخواهی نکرد! ای دنا تو مقصر بودی که قامتت بالاتر از تصور من و ربیعی بود.

تاجگردون تصریح کرد: بنده اولین نفری بودم که به رئیس بیمه ایران زنگ زدم و گفتم که می‌دانم هواپیمای ATR بیمه نیست. آقای ربیعی این چه مدیریتی است، آن وقت انتظار دارید که ما کوتاه بیاییم؟

نماینده مردم گچساران ادامه داد: بنده لُر هستم و از پشت کوه آمده ‌ام و به این مسئله افتخار می‌کنم، چرا روزنامه‌های معلوم‌الحال را بسیج می‌کنید که بگویند این لر است!

تاجگردون اضافه کرد: ما بابت حق شما کوتاه نیامدیم و درباره حقوق مردم نیز کوتاه نمی‌آییم، آقای ربیعی من هم برای دختر سانچی گریه کردم و برای یتیمان، اما مشکل ما فقط یتیمان و دختر سانچی نیست، بلکه مسائل ما فراتر از این حرفهاست.

وی افزود: مهمترین مسئله برای من قداست شما بود، من از دولت و وزیر ذلیل بدم می‌آید، شما نباید در برابر امثال تاجگردون‌ها و پزشکیان‌ها کرنش کنید. اگر اصلاح‌طلبی این است که برای پست کرنش کنید اعلام می‌کنم که بنده اصلاح‌طلب نیستم.

نماینده مردم گچساران خاطرنشان کرد: آقای ربیعی! خدا مرا لعنت کند که اگر بخواهم با دولت و رئیس جمهور که نه به حرف من گوش می‌دهد و نه مردم مصالحه کنم، آقای ربیعی سالهاست که این گله با گرگ آشناست.

تاجگردون بیان کرد: ما وامدار رأی مردم هستیم، ما برنامه‌های شما را دیدیم و کمکتان می‌کنیم، من نماینده یک استان مظلومم؛ نمی‌دانم که فردا روزی در برابر مقام معظم رهبری باید چه جوابی بدهیم، وزیر محترم ساختارهای شما اشکال دارد بدانید که این راه صواب جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی افزود: بسیاری از وزرا با ما دوست هستند، اما حریمشان آنقدر وزین است که نمی‌توانم به آنها کوچکترین حرفی را بزنیم، پس بدانید که وزارت به معنای قضاوت است.

نماینده مردم گچساران تصریح کرد: اگر از جانب بنده لکه‌ای باج‌خواهی و وام‌خواهی و سوء مدیریت دیدید، حتما بگویید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
bmmb
۱۷:۲۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
آیا نباید مقداری از این پول در جهت برطرف کردن مشکلات مردم مظلوم این استان هزینه شود... تا کی امروز و فردا می‌کنید؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۳:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
دورود بر شرف و حق طلبيت.باعث افتخاريت
آخرین اخبار