کولیوند مطرح کرد؛

حضور ۱۷ هزار نیروی اورژانس پیش بیمارستانی در ایام نوروز

سرپرست اورژانس کشور گفت: ۱۷ هزار نیروی ems (اورژانس پیش بیمارستانی) هم در تعطیلات نوروز در پایگاه‌های اورژانس حضور دارند.

حضور ۱۷ هزار نیروی اورژانس پیش بیمارستانی در ایام نوروزبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در مراسم افتتاحیه همزمان ۱۱۵ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در سراسر کشور که صبح امروز در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد در خصوص اهداف اصلی این مراسم اظهار کرد: امروز ۱۱۵ طرح اورژانس پیش بیمارستانی را افتتاح کردیم.

وی بیان کرد: هم اندیشی و آخرین هماهنگی ها را با مسئولان اورژانس در خصوص چهارشنبه آخر سال انجام دادیم و اینکه چطور بتوانیم سرعت کار را افزایش دهیم.

سرپرست اورژانس کشور افزود: حضور گسترده نیروهای اورژانس باعث دلگرمی مردم می شود؛ در خصوص اورژانس دندانپزشکی برنامه ریزی داشتیم؛ عملکرد اورژانس را هم بازرسی کردیم.

اقدامات سازمان اورژانس کشور برای چهارشنبه آخر

کولیوند درباره اقدامات سازمان اورژانس کشور برای چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: ما ظرفیت اورژانس را برای چهارشنبه آخر سال ۲ تا سه برابر افزایش دادیم و امروز و فردا در مساجد و مدارس آخرین آموزش ها و هشدارها را به دانش آموزان می دهیم.

وی درباره اقدامات سازمان اورژانس کشور در ایام نوروز تصریح کرد: در ایام نوروز علاوه بر ۲۴۰۰ پایگاه ثابت بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ پایگاه سیار هم داریم، همچنین ۱۷ هزار نیروی ems (اورژانس پیش بیمارستانی) هم در تعطیلات نوروز در پایگاه های اورژانس حضور دارند؛ در تعطیلات نوروز همه بخش های اورژانس و قسمت های ویژه صد در صد فعال هستند؛ نظارت ما نسبت به سال گذشته دقیق تر و جدی تر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار