برگزاری کارگاه آموزشی راهنمايان ايرانگردي و جهانگردي

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:کارگاه آموزشی راهنمايان ايرانگردي و جهانگردي با هدف ارتقای دانش علمی و مهارت های عملی ، آشنایی با فنون و تجربیات راهنمایان برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جلیل بالایی  گفت : راهنمایان نقش مهمی را در تحولات گردشگری به عهده دارند.


وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی در هتل پارسیان با همکاری موسسه توسعه و تحقیقات گردشگری بهارستان در استان افزود:به منظور گسترش فعالیتهای تخصصی و مديريت حرفه اي در حوزه گردشگری و ارتقاء شايستگي هاي حرفه اي دست اندکاران اين حوزه بسته توانمندسازی شاغلین صنعت گردشگری طراحي شده است.


بالایی تصریح کرد: حمایت از تشکیل انجمن های تخصصی ، برگزاری کارگاه های آموزشی ، برگزاری دوره های حین خدمت و توانمند سازی ، برگزاری نشست های تخصصی تشکلهای های همسو در حوزه گردشگری و تبادل تجارب مفید بین شاغلین صنعت گردشگری و حمایت از موسسات آموزشی گردشگری از اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، میراث فرهنگی، صنایع دستی در حوزه منابع انسانی و ارتقا سرمایه های انسانی می باشد.


کارگاه آموزشی راهنمايان ايرانگردي و جهانگردي با هدف ارتقای دانش علمی و مهارت های عملی ، آشنایی با فنون و تجربیات راهنمایان برگزار شد.
این کارگاه آموزشی با حضور دکتر فراهانی عضو هیئت علمی دانشگاه و مدرس بین المللی گردشگری و با حضور ۱۲۰ نفر از راهنمايان گردشگري، دانشجويان و فعالين گردشگري برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

راهنمایان نقش مهمی در تحولات گردشگری دارند

 

 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار