آغاز کمپین فیلم «یک دقیقه با تبریز»

کمپین «یک دقیقه با تبریز» به همت دانشجویان گردشگری دانشگاه تبریز با هدف نشر محتوای تصویری و ویدئویی از جاذبه‌های گردشگری شهر تبریز به زبان‌های مختلف آغازشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علاقمندان می‌توانند با حضور در جاذبه‌های گردشگری تبریز در یک ویدئوی یک دقیقه‌ای آن جاذبه را معرفی کنند و یا به صورت گروهی یا فردی از گردشگران شهر بخواهند که همشهریان و هموطنان خود را به تبریز دعوت کنند.

تاکنون زبان‌هایی هم‌چون انگلیسی، آلمانی، استانبولی، فارسی و ترکی آذربایجان در موزه قاجار، مسجد کبود، خانه حیدرزاده، بازار مظفریه تبریز، عمارت شهرداری و تالار فرش آن ضبط شده است و البته علاقمندان با هر زبانی حتی محلی می‌توانند ویدئو‌های خود را تهیه کنند.

هر ماه به دو ویدئو که بیشترین بازدید کننده و بیشترین کیفیت را از نظر ساخت و خلاقیت داشته باشند، هدایای ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.

تبریز در سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی انتخاب شده است و این کمپین از سوی دانشجویان دانشگاه تبریز و با همراهی دانشگاه تبریز و استانداری آذربایجان شرقی تا پایان سال ۲۰۱۸ دارد.

برای شرکت در این کمپین می‌توانید از طریق http://Www.۱minTabriz.ir و لینک تلگرامی OneMinTabriz@ در ارتباط باشید و بعد از ضبط ویدئوها، آن را به کمپین ارسال کنید.

 

انتهای پیام/ش

انتخاب تبریز در سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.