تاکید استاندار به پرهیز از حاشیه سازی در محیط‌های علمی و دانشگاهی

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از حاشیه سازی در محیط‌های علمی و دانشگاهی پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه‌ها پژوهش‌های خود را متناسب با اهداف توسعه‌ای استان انجام دهند که در این راستا باید بین دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به توسعه پایدار ارتباط و تعامل بیشتری برقرار شود.

سید دانیال محبی افزود: دانشگاه‌ها باید متناسب با نیاز‌های استان پژوهش‌های خود را هدایت کنند و در کنار توسعه کمی باید به کیفی سازی توجه نمایند تا نتایج و خروجی آن در حوزه‌های مختلف جامعه ملموس‌تر باشد.

وی با بیان اینکه رویکرد و نحوه ارتباط استادان در محیط دانشگاه باید بر مبنای سعه صدر، صداقت و تعامل باشد، اظهار کرد: مسئولیت دانشگاه فقط تربیت و آموزش نیروی انسانی نیست بلکه بکارگیری نیروی انسانی نیز باید مدنظر قرار بگیرد.

محبی با اشاره به پرهیز از حاشیه سازی در محیط‌های علمی و دانشگاهی تصریح کرد: دانشگاه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معدن، صنعت و خدماتی باید به سمت دانش‌بنیان شدن حرکت کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیشرفت و توسعه کشور‌ها بر مبنای علم و دانش استوار است، ادامه داد: دانشگاه‌ها برای ایفای نقش اثرگذار در توسعه پایدار باید ارتباط بیشتری با جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/گ

پرهیز ازحاشیه سازی در دانشگاه ها

برچسب ها: استانداری ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار