در بیانیه جمعیت جانبازان مطرح شد؛

ضرورت برخورد جدی دستگاه دیپلماسی با اهانت‌کنندگان به سفارت کشورمان در لندن

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اهانت به پرچم جمهور اسلامی ایران خواستار برخورد جدی دستگاه دیپلماسی با اهانت‌کنندگان به سفارت کشورمان در لندن شد.

ضرورت برخورد جدی دستگاه دیپلماسی با اهانت‌کنندگان به سفارت کشورمان در لندنبه گزارش حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اهانت به پرچم جمهور اسلامی ایران خواستار برخورد جدی دستگاه دیپلماسی با اهانت‌کنندگان به سفارت کشورمان در لندن شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

به دنبال تهاجم گروهی از حامیان صادق شیرازی در اعتراض به دستگیری حسین شیرازی و حمله آنها به ساختمان سفارت لندن و نمایش پرچم‌های خود به جای پرچم جمهوری اسلامی ایران، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خواستار اشد برخورد دستگاه دیپلماسی با اهانت‌کنندگان و پلیس ضد شورش انگلیس که به‌رغم حضور در محل، از متجاوزان به سفارت حمایت کرده است، شد.

در هجدهمین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی همچنین موضوع نقش فضای مجازی به ویژه پیام‌رسان تلگرام در مساله‌سازی برای جمهوری اسلامی ایران مورد بحث قرار گرفت.

جمعیت جانبازان با تاکید بر هدف قرار دادن امنیت و هویت به ویژه سبک زندگی ایرانی و اسلامی توسط گردانندگان فضای مجازی، عدم حساسیت مسئولان نسبت به این مساله و کوتاهی برای مقابله با این صحنه رزم را نکوهش کرد.

این جمعیت نقش انتخاب موضوعات و بزرگنمایی آنها و سازمان دهی به منظور تبدیل کردن هر مساله کم‌اهمیت به گفتمان در سطح ملی و نفوذ گسترده در لایه های اجتماعی را از ظرفیت‌های این فناوری در فضای مجازی برشمرد و تاکید کرد: اگرچه رکاب گرفتن از این فناوری با بومی سازی آن امکان فوق‌العاده‌ای را برای نظام اسلامی و پدیده تمدن سازی در اختیار می‌گذارد، اما اکنون قرارگاه و سازماندهی فضای مجازی در اختیار دشمن و نظام سلطه است و جز با خاموش کردن این توپخانه در حال شلیک نمی توان جلوی قربانیان این تهاجم را گرفت.

جمعیت جانبازان اقدام همزمان روشنگری و بصیرت افزایی در خصوص مضرات و منافع این پدیده و نیز سرعت بخشیدن به بومی‌سازی ۱۰۰ درصدی این امکان را اولویت‌دارترین مسئله جمهوری اسلامی در جهت فروپاشی تصمیمات دشمن برشمرد.

به باور این جمعیت، رسانه تلگرام در حوادث اخیر اغتشاشات دی‌ماه، تجمع خون‌بار دراویش، اعتراض به حجاب و مواردی از این دست نقش پررنگی داشته و در خدمت آسیب زدن به حاکمیت نظام جمهوری اسلامی قرار داشته است.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به نقش رئیس جمهور در فعال کردن شورای عالی فضای مجازی، پیگیری مجدانه برای دفع خطرات بالفعل را خواستار و خسارت‌های به تاخیر انداختن جلسات این شورا را به مسوولان متذکر شد.

در آخرین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در سال جاری و همزمان با ایام آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی، اهمیت و جایگاه اردوهای راهیان نور به منزله پدیده‌ای ارزشمند برای برقراری ارتباط بین نسلی با محوریت ارزش‌های هویت‌بخش دوران دفاع مقدس تاکید و به نقش پررنگ خاطرات شهدا و رزمندگان در این راستا اشاره شد. بازدید از جغرافیای حوادث دوران دفاع مقدس، رزمایش و اردوی فرهنگی بی‌نظیری برای بهره‌برداری همه اقشار به ویژه خانواده ها است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار