گلایه قهرمان کشتی آزاد جهان از وزیر ورزش و جوانان

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: حضور نداشتن وزیر ورزش در مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی نشان داد سرنوشت این رشته برای او اهمیت چندانی ندارد.

گلایه قهرمان کشتی آزاد جهان از وزیر ورزش و جوانانبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رحیمی نماینده کشتی گیران در مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی درباره غیبت وزیر ورزش و جوانان در مجمع بیان کرد: سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با حضور نداشتن در مجمع انتخابات به همه جامعه کشتی نشان داد که چه ارزشی برای کشتی قائل است.

او عنوان کرد: تا لحظه ای که در مجمع حضور داشتم حرفی از مهلت یک ماهه نبود و  مقرر شد مطابق با بند ۱۲ اساسنامه عمل کنیم و پیگیری امور توسط نایب رئیس فدراسیون انجام شود.

رحیمی افزود: آقایان در اردو‌های تیم‌های ملی حضور نداشته اند و نمی‌دانند که در این سال ها به کشتی کشور چه گذشته است. بعضی از قهرمانان ما با کوچکترین مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، آقای وزیر آیا شما این‌ها را می‌دانی، یا اینکه فقط به دنبال این هستی که تیم‌های فوتبال و والیبال را به دیدار رئیس جمهور محترم ببرید.

رحیمی گفت: برخی هم این وسط کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند و در حالی که اصلا یک روز در فدراسیون کشتی و تمرین‌های تیم‌های ملی نبوده اند از حمایت وزیر سخن به میان می‌آورند، مگر شما در کشتی بوده اید و حمایت‌ها را دیده اید که اینگونه اظهار نظر می‌کنید.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: به نظرم، چون اکثر کشتی گیران از قشر ضعیف جامعه هستند و دردشان درد مردم است و همیشه در کنار مردم بوده اند، مورد حمایت قرار نمی‌گیرند، چون می‌خواهند به یک قهرمان و چهره ملی تبدیل نشوند.

وی ادامه داد: بالاخره کشتی ورزش ملی کشور است و آقایان به دنبال افتخارآفرینی قهرمانان آن در مسابقات بین المللی همچون المپیک، رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی هستند یا خیر، واقعا از رفتار‌های دوگانه خسته شده ایم و انگیزه‌ای برای کار کردن نمانده است، آن وقت در این وانفسا از ما نتیجه هم می‌خواهند و تا یک کشتی گیر به هر دلیلی شکست می‌خورد چوب آن را به سر کشتی می‌کوبند.

عضو کمیسیون ورزشکاران کشتی کشور بیان کرد: اصلی‌ترین عضو جامعه کشتی قهرمانان آن هستند و همه تلاش‌ها برای این است که ما بتوانیم افتخارآفرین باشیم، اما به تنها کسانی که جوابی داده نشد و خواسته آن‌ها دیده نشد ما بودیم.

انتهای پیام/

اظهارات حسن رحیمی درباره اتفافات این روز‌های کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار