محدودیت های ترافیکی در بافق اعلام شد

فرماندار بافق ازممنوعیت تردد کامیون و تریلر‌ها در جاده‌های بین شهری بافق از ۲۵ اسفند ماه خبر داد.

 فرماندار بافق درگفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز یزد؛با تاکید بر ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت رفت و آمد مسافرین نوروزی و نظارت دستگاه‌های مربوطه به شهرستان بافق گفت: تردد هرگونه وسایط نقلیه سنگین اعم از کامیون، تریلر و ... به جز کامیون‌های حمل سوخت و فرآورده‌های گوشتی و مواد غذایی فاسد شدنی، از ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۱۷ فروردین سال آینده در این دو محور ممنوع می‌باشد.

محمد زاده رحمانی با اشاره به اهمیت آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در استقبال از میهمانان نوروزی و فراهم آوردن امکانات لازم در این زمینه، خواستار تعامل بین بخشی ادارات در ایجاد نظم و انضباط در عبور و مرور و کاهش خطر و تصادف شد.

در آستانه سال جدید و شروع سفر‌های نوروزی نشست شورای ترافیک بافق به ریاست فرماندار و با حضور اعضای این شورای در محل فرمانداری برگزار شد.

حاضرین به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداختند و پیرامون موضوعاتی از جمله رفع نقاط حادثه خیز محور بافق به بهاباد، ضرورت نصب دوربین کنترل سرعت و رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در بزرگراه بافق-یزد و نصب تابلو و علائم مورد نیاز در این محور وبرخی دیگر از مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان بحث و تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/ ی

ممنوعیت تردد کامیون و تریلرها در جاده های بین شهری بافق از 25 اسفند ماه

برچسب ها: طرح ترافیک ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار