مدیر کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی از برپایی ۲۰۰غرفه عرضه صنایع دستی درایام نوروز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ جلیل جباری  مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی گفت: ارزان سازی هزینه سفر و تخفیف در قیمت هتل ها و مراکز اقامتی یکی از اقدمات اصلی این اداره کل جهت رونق گردشگی در نوروز امسال است.

وی بیان اینکه هتل ها ومراکز اقامتی استان آماده استقبال از مسافرین نوروزی هستند گفت: در حال حاظر  هیچ گونه کمبود هتل ومرکز اقامتی در استان دیده نمی شود ودر آینده نزدیک 2هزار تخت دیگر نیز به ظرفیت مراکز اقامتی استان اضافه می شود.

جباری احیای آئین ها را یکی دیگر از موارد رونق گردشگری در استان عنوان کرد وگفت: برگزاری نوروزگاه ها در سراسر استان درراستای همین امر بوده وایجاد این مراکز کمک شایانی به احیای آداب و رسوم وجذب گردشگر دارد.

 مدیر کل میراث فرهنگی استان گفت: با کمیته های عضو ستاد تسهیلات سفر جلسات متعددی انجام شده و امید است میزان ورود گردشگر به استان نسبت به سال های گذشته دارای جهش چشمگیری باشد.

 او بر استفاده تمامی دستگاه ها از ظرفیت های خود جهت توسعه گردشگری در استان تاکید کرد وگفت: رسانه ها نیز نقش بسیار مهمی در تحقق این امر دارند.

جباری بابیان اینکه توسعه وزیبا سازی شهر نقش زیادی درجذب گردشگر ایفا می کند گفت: شهرداری ارومیه نیز می تواند بستر مهمی برای افزایش ورود گردشگر به استان را ایجاد نماید.

وی عنوان کرد: رفاه و آسایش مسافران نوروزی همواره در دستور کار این اداره کل بوده و نظارت برمراکز گردشگری یکی از مواردی است که در راستای توجه به این امر انجام می شود.

انتهای پیام/ح

 

در ایام نوروز ۲۰۰ غرفه عرضه صنایع دستی در آذربایجان غربی برپا می شود

 

 

 

 

 

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.