رئیس اتحادیه جهانی سه گانه:

اشتیاق ورزشکاران ایرانی در رشته سه گانه وصف نشدنی است

رئیس اتحادیه جهانی سه گانه گفت: علاقه و اشتیاق مردم ایران بیشتر به رشته‌های پیاده روی و دوچرخه سواری است.

کاسادو:به ایران آمدم تا درهای بیشتری بر روی سه‌گانه باز شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "ماریسول کاسادو" رئیس اتحادیه جهانی ورزش سه گانه و عضو هیئت اجرایی IOC در جمع خبرنگاران در مورد حضورش در ایران اظهار کرد: نزدیک به ۲ روز در استان اصفهان بودم و از جا‌های تاریخی زیادی دیدن کردم و میدان نقش جهان برایم واقعا جالب بود. آن چیزی که مورد توجه من قرار گرفت علاقه و اشتیاق مردم بیشتر به رشته‌های پیاده روی و دوچرخه سواری است و این مسئله نشان می‌دهد که این شهر آمادگی پیشبرد اهداف را در مراحل آتی دارد.

او ادامه داد:هدف من از آمدن به استان اصفهان این بود که یک سری مشکلات در اینجا وجود دارد که با کمک صبور رئیس فدراسیون سه گانه ایران که واقعا مشتاقانه در این رشته فعالیت می‌کند درحال برطرف شدن است. تمام تلاشم این است تا این مشکلات را حل کنم تا اجازه بدهیم این رشته تبلور بیشتری در ایران پیدا کند.

کاساود در مورد دیدارش با وزیر وزش و جوانان هم گفت:جلسه خوبی را روز گذشته (چهارشنبه) با وزیر ورزش و جوانان ایران داشتم و در این نشست در مورد موضوعات مختلف با هم صحبت کردیم. یکی از بحث ها این بود که ما در ایران حتما یک مسابقه بین المللی برگزار کنیم و باید راهکار این مسئله را پیدا کنیم. مسئله دیگر حضور سه گانه یا ۲ گانه در بازی‌های آسیایی بود که حتما تیم ایران باید در آن مسابقات شرکت کند، که وزیر ورزش موافق این موضوع بود. البته قرار شده در آینده ببینیم که چقدر می‌توانیم به صحبت‌هایی که انجام داده ایم عمل کنیم.

رئیس فدراسیون درباره اینکه آیا بانوان خارجی برای حضور در ایران باید حجاب داشته باشند یا خیر، توضیح داد:مهم این است که ما بتوانیم مرحله به مرحله این موضوع را حل کنیم. ابتدا می‌خواهیم مسئله حجاب را از کشور‌های اسلامی شروع کنیم که آن‌ها قبول می‌کنند حجاب را رعایت کنند. در کل بحث این است زمانی که ما شروع کنیم مطمئنا مسائل مرحله به مرحله حل می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون جهانی سه گانه درباره ورزشکاران ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار