استاندار کرمانشاه ؛

عملکرد بانک‌ها به هیچ عنوان مطلوب نیست

استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد اغلب بانک‌ها در روند بازسازی مناطق زلزله زده و پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان به هیچ عنوان مطلوب نیست.

عملکرد  بانک‌ها به هیچ عنوان مطلوب نیستبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در ستاد بازسازی مناطق زلزله گفت: مدیران عامل بانک‌ها از من خواستند که در سفر رییس جمهوری به کرمانشاه عملکرد بانک‌ها را تایید کنم، اما با این وضعیتی که مبینیم ما نمی‌توانیم از بانک‌ها حمایت کنیم.

بازوند ازمدیران بانک‌ها خواست به این موضوع توجه کنند که مردم در کانکس و زیر چادر هستند و هرچه زودتر باید برای بازسازی مناطق زلزله زده تلاش کرد.

استاندار اضافه کرد: ۲۱ هزار واحد برای پرداخت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند که یازده هزار واحد اخذ قرار داد کرده اند و تنها به ۵ هزار واحد تسهیلات پرداخت شده است.

وی خطاب به مدیران بانک‌ها گفت: مدیران بانک‌ها دلیل خود برای کندی روند پرداخت تسهیلات را بررسی کنند تا این مشکلات برطرف شود.

بازوند گفت: تمام مالکانی که در حال ساخت خانه‌های خود در مناطق زلزله زده هستند با یک نسخه از قرارداد‌های خود با بنیاد مسکن را دریافت کنند.

وی عملکرد بانک‌هادر روند پرداخت تسهیلات برای بازسازی مناطق زلزله زده را ناکافی و سردرگم توصیف‌کرد و گفت: از فرمانداران نیز گلایه داریم که در موضوع پرداخت تسهیلات توسط بانک نظارت دقیقی ندارند.


استاندار کرمانشاه همچنین تاکید کرد که بانک‌ها موظف هستند تا روز شنبه گزارش‌های خود برای علت کندی پرداخت تسهیلات را بررسی و اعلام کنند.

بازوند افزود: تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مسکن، فرماندار، معاون عمرانی و مدیر شعب بانک‌ها تنظیم شود تا مدت زمان اخذ قرارداد تا پرداخت تسهیلات مشخص شود.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار