زمان برگزاری بیست و نهمین کنفرانس توسعه دهندگان اپل اعلام شد

اپل تاریخ برگزاری بیست و نهمین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود (WWDC18) را اعلام کرد.

زمان برگزاری بیست و نهمین کنفرانس توسعه دهندگان اپل اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق اعلام اپل، بیست و نهمین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان این شرکت از چهارم تا هشتم ژوئن (14 تا 18 خرداد) در شهر سن خوزه‌ی کالیفرنیا برگزار خواهد شد. اپل هم اکنون ثبت نام برای شرکت در این رویداد را در وب سایت رسمی خود آغاز کرده است.

شیوه فروش بلیط در کنفرانس 2018 اپل به این گونه است که از بین افراد ثبت نام کرده در سایت، به قید قرعه به تعداد صندلی های موجود در سالن افراد انتخاب می شوند و پس از انتخاب آنها هزینه مراسم به صورت خودکار از حساب کاربری اپل آن شخص کم خواهد شد. گفته شده هزینه شرکت در مراسم برای شهروندان آمریکایی 1599 دلار قرار داده شده که ممکن است برای شهروندان دیگر کشور ها رقم دیگری داشته باشد.

اپل در کنفرانس سال گذشته خود از سیستم‌عامل‌های آی‌اواس 11 و واچ‌اواس 4، دو آیپد پرو و هوم پاد رونمایی کرد. طبق اخبار موجود، این شرکت آمریکایی امسال قصد دارد آی‌اواس 12، آیفون SE 2 و دو آیپد پرو جدید خود که همانند آیفون X از نمایشگر تمام صفحه، دوربین TrueDepth و فیس آی‌دی بهره میبرند، معرفی کند.

انتهای پیام/

تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC18

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار