دستگیری باند کلاهبر و فروشنده گوشی تقلبی در اراک

کارآگاهان پلیس استان مرکزی باند کلاهبرداران و فروشنده گوشی تقلبی در اراک را متلاشی کردند.

دستگیری باند کلاهبر و فروشنده گوشی تقلبی در اراک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری کلاهبرداران و بدل اندازان گوشی‌های تقلبی در عملیات کارآگاهان پلیس مرکزی خبر داد.

سرهنگ حسینی گفت: از ابتدای سال گزارش‌هایی در خصوص کلاهبرداری و فروش گوشی‌های تلفن همراه تقلبی به برخی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مرکزی اعلام و بررسی موضوع به کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان ارجاع شد.

وی اضافه کرد: در روند تحقیقات از مالباختگان مشخص شد افرادی با قدرت بیان بالا به شاکیان پرونده‌ها مراجعه و با مانور‌های متقلبانه، اقدام به جلب اعتماد آن‌ها نموده و گوشی تقلبی را به قیمت بالا به آن‌ها فروخته و بلافاصله متواری شده و در برخی موارد نیز این افراد، ابتدا گوشی‌های اصل را به آن‌ها نشان داده و در فرصتی مناسب اقدام به جابجایی گوشی با گوشی تقلبی می‌نمایند.

شناسایی افراد باند در یکی از خیابان‌های شهراراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرنخ‌هایی از این افراد به دست آمد و سرانجام این افراد که به صورت باندی با یک دیگر همکاری می‌کردند، در یکی از خیابان‌های شهر اراک با یک دستگاه خودروی سواری شناسایی شدند.

وی بیان کرد: در یک برنامه ریزی عملیاتی سه نفر سرنشین خودرو دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها تعداد هشت دستگاه گوشی تلفن همراه تقلبی کشف شد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: تا کنون این افراد به چندین مورد کلاهبرداری به این روش در شهر اراک اعتراف کرده اند و تحقیقات تکمیلی از آنان همچنان ادامه دارد.

وی از افرادی که با این روش از آنان کلاهبرداری شده است خواست برای طرح شکایت با شماره تلفن ۰۸۶۲۱۸۴۰۱۸ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.