عکس العمل مشمئزکننده راننده مرسدس سوار پس از یک تصادف فوتی + فیلم

عمل تعجب آور و مشمئز کننده راننده یک خودروی گرانقیمت پس از یک تصادف منجر به فوت سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی چین بپا کرد.

عکس العمل مشمئزکننده  راننده مرسدس سوار  پس از یک تصادف فوتی + فیلم////////////////////////دپویی عیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکس العمل و واکنش راننده یک خودروی گرانقیمت پس از یک تصادف منجر به فوت غوغایی در شبکه های اجتماعی چین بپا کرد. در ویدئویی که منتشر شده است این راننده مرسدس سوار که با بی احتیاطی خود منجر به کشته شدن یک عابر پیاده زن شد در جواب سوال علت رانندگی خطرناکش در حالی که لبخندی بر لب داشت گفت : " خودروی من تحت پوشش کامل بیمه  است ."

این اتفاق در شهر "یونگژو " در استان هونان چین رخ داد. بنا به گزارش روزنانه های محلی زن عابر در محل حادثه جانش را از دست داد و راننده خاطی نیز توسط پلیس بازداشت شد.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین با واکنش و خشم کاربران زیادی همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : "شاید این مرد ثروتمند باشد و پول زیادی داشته باشد اما آنچه مشخص است او انسانیت ندارد." یکی دیگر از کاربران نوشت :" پلیس باید کتاب قانون را بر سر این مرد خودخواه بکوبد و به او یادآوری کند که داشتن بیمه کامل خودرو نیز نمی تواند کمکی به زندان نرفتن او کند."

انتهای پیام/

خشم کاربران چینی از عکس العمل یک راننده ثروتمند پس از تصادف فوتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
تو ایران هم هم همینطور است می گویند تصادف امری غیر عمد و ماشین من هم بیمه است ولی بیشتر تصادفات به خاطر همین بیمه خودرو هست توایران ولی ما ان را نادیده می گیریم این را کاملا باور کنید
آخرین اخبار