بهره برداری از سه اسکله شناور گردشگری در شهرستان قشم

سه اسکله گردشگری دریایی در شهرستان قشم با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این سه فروند اسکله گردشگری دریایی در روستا‌های ساحلی کندالو، شیب دراز و همچنین بندرگاه جزیره هنگام با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به بهره برداری رسید.

وی افزود: این سه اسکله بخشی از طرح ایجاد هشت اسکله فلزی شناور (پانتون) به ارزش ۵۲ میلیارد ریال درمبادی گردشگری شهرستان‌های قشم و سیریک است.

عفیفی پور گفت:نصب سه فروند اسکله شناور دیگر در روستا‌های واقع شده در میان جنگل حرا شامل بندر تاریخی لافت، گورزین و سهیلی جزیره قشم تا پایان سال جاری، به اتمام خواهد رسید.

وی افزود:هفتمین اسکله شناور نیز با هدف خدمت رسانی مناسب به گردشگران جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس اوایل سال ۹۷ در جنگل حرای روستای ساحلی طبل نصب خواهد شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان همچنین از نصب هشتمین اسکله شناور گردشگری در بندرگاه خور بین المللی آذینی شهرستان سیریک (واقع در سواحل مکران) تا پایان فصل بهار سال آینده خبر داد.

بدنه این اسکله‌های شناور با تکیه بر دانش متخصصان بومی و توانمندی مهندسان ایرانی از جنس فولاد دریایی درجه A. تحت کلاس یک موسسه رده بندی معتبر ایرانی ساخته شده است.

انتهای پیام /ف


بهره برداری از اسکله‌های گردشگری شناور در قشم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار