طرح اشتغال فراگیر فرصت مناسبی برای توسعه بخش گردشگری لرستان

استاندار لرستان گفت:طرح اشتغال فراگیر فرصت خوبی برای توسعه بخش گردشگری است و باید طرح‌های بیشتری به بانک‌ها معرفی شوند.

طرح اشتغال فراگیر فرصت مناسبی برای توسعه بخش گردشگری لرستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان بیان کرد: یکی از نیاز‌های اصلی کار که از شدت گفتن زیادی خراب شده موضوع برنامه داشتن است، تهیه سند جامع سلامت اقدام خوبی است و باید بر اساس برنامه اقداماتمان را انجام دهیم.

وی ادامه داد: حیف است که هنوز طرح جامع سلامت در استان تهیه نشده است، لذا باید تلاش‌های بیشتری برای تهیه این سند در دستور کار قرار گیرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: طرح جامع سلامت از اهمیت بسیار زیادی داشته و باید دستگاه‌های مختلف در این راستا وارد عمل شوند.

خادمی در ادامه با اشاره به اهمیت امنیت و سلامت غذایی در لرستان افزود: باید سلامت غذا را در حوزه‌های تولید اعم از تولید تا مصرف در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و باید کمیته سلامت راهکار‌هایی برای این موضوع داشته باشد.

وی گفت: باید در سال آینده کارگروه‌های مختلف استانی فعال‌تر باشند و شاهد خروجی اقدامات آن‌ها باشیم و نباید بی‌خاصیت شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: طرح اشتغال فراگیر فرصت خوبی برای توسعه بخش گردشگری است و باید طرح‌های بیشتری به بانک‌ها معرفی شوند.

انتهای پیام/م

طرح اشتغال فراگیر فرصت مناسبی برای توسعه بخش گردشگری لرستان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار