با مخترعین ایرانی؛

در سفر‌های نوروزی به فراگیری فعالیت‌های جدید بپردازید

یکی از استارت آپ‌ها خدمتی ایجاد کرده است که به گردشگران امکان می‌دهد، بتوانند در سفر‌های نوروزی به فراگیری یک حرفه بپردازند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

هریک از شهر‌های ایران صنایع دستی و فعالیت مخصوص به خود را دارد و همین موارد یکی از جذاب‌ترین موضوعاتی است که گردشگران را در هر شهر و استان به خود جذب می‌کند و در همین راستا یکی از استارت آپ‌های کشورمان اقدام به ایجاد خدمتی کرده است که به گردشگران این امکان را می‌دهد که بتوانند در سفر‌های نوروزی به فراگیری یک حرفه بپردازند.

مدیر این استارت آپ در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این سیستم و سامانه بیان کرد: کاری که ما انجام می‌دهیم این است که ارتباط میان گردشگران و استاد کاران را فراهم می‌کنیم تا در ایام عید هریک از گردشگران بتوانند به آموزش حرفه‌ای بپردازند.

ارتباط با اساتید صنایع دستی به کمک استارت آپ ها

وی در رابطه با چگونگی کار این سامانه و سیستم گفت: برای مثال در بازار اصفهان کارگاه‌های بسیار زیادی در زمینه قلم زنی، مینا کاری و ... وجود دارد و شاید گردشگران بخواهند در این کارگاه‌ها به آموزش بپردازند که ما این امکان را فراهم کرده ایم.

مدیر این استارت آپ ادامه داد: در هر یک از هتل‌ها و فرودگاه‌ها بروشور‌های مخصوص را قرار داده ایم و از این طریق به اطلاع رسانی می‌پردازیم و علاقه مندان می‌توانند با ما تماس بگیرند و حوزه مورد نظر خود را انتخاب کنند تا ما آن‌ها را به اساتید وصل کنیم و به کمک این خدمت آن‌ها می‌توانند یک روز تمام فعالیتی را فرا گیرند.

وی با بیان اینکه بسیاری از گردشگران جذب این فعالیت شده اند، یادآور شد: این اقدام در عید نوروز و تابستان می‌تواند بازخورد خوبی داشته باشد، زیرا گردشگران با وقت بیشتری به مسافرت می‌آیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار